Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9006
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1529
Likede indlæg: 25757

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Madam Pomfrey » 29. jul 2022, 14:30

fisken80 skrev:
Straniera skrev:
Ado skrev:
BlueBunny skrev:Jeg synes Pernille Aalund ligner en der er på stoffer. Det er hendes øjne. Ved godt det ikke er pænt at skrive og jeg kan jo være ligeglad

Jeg ville også ligne noget der skulle i storskrald, hvis jeg var gift med den ulidelige mand hun har. :wacko:


Den mentale skriger :D


Er hun gift med ham :8: så ville jeg sgu også være på stoffer...


:lol:

Jeg datede en fyr, og blev ret ked og ramt da han sluttede det.
Nogle måneder senere dukkede hans ikon op på min messenger, jeg klikkede ind på hans fb profil, hvor der nok lå de første 15 delinger af "den mentale kriger" og typisk ledsaget af et nemlig, - og alt muligt andet quote pis, om hårdt liv, at ha gjort sit bedste yadayada...
Så var al skuffelse vendt til lettelse :fløjt:
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13095
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3551
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56291
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 29. jul 2022, 15:00

Madam Pomfrey skrev:
fisken80 skrev:
Straniera skrev:
Ado skrev:
BlueBunny skrev:Jeg synes Pernille Aalund ligner en der er på stoffer. Det er hendes øjne. Ved godt det ikke er pænt at skrive og jeg kan jo være ligeglad

Jeg ville også ligne noget der skulle i storskrald, hvis jeg var gift med den ulidelige mand hun har. :wacko:


Den mentale skriger :D


Er hun gift med ham :8: så ville jeg sgu også være på stoffer...


:lol:

Jeg datede en fyr, og blev ret ked og ramt da han sluttede det.
Nogle måneder senere dukkede hans ikon op på min messenger, jeg klikkede ind på hans fb profil, hvor der nok lå de første 15 delinger af "den mentale kriger" og typisk ledsaget af et nemlig, - og alt muligt andet quote pis, om hårdt liv, at ha gjort sit bedste yadayada...
Så var al skuffelse vendt til lettelse :fløjt:



Hahahaha. :lol: Okay, du er i dén grad blevet gjort en tjeneste, da han droppede dig. :D :kys: Min mands eks. kan åbenbart også rigtig godt lide Krigeren. (Og husmorhealing). :D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17066
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21318

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Misantropen » 30. jul 2022, 14:31

kartoffelpizza skrev:Jeg har meget få tanker om pasning af kræet inde i min mave. Det må min mand se på. Han er småbørns-pædagog.
Jeg har dog ét krav: jeg kommer ALDRIG til at aflevere mit barn hos en dagplejer der passer eget barn/barnebarn (hvilket man kan her i kommunen). Jeg lænser hellere hele vores opsparing til vi kan få en anden plads.

Og det må man ikke rigtigt sige i mit netværk hvor flere er blevet eller vil være dagplejere for at passe eget barn - men stopper så snart sidste barn ikke har dagpleje-alder mere.
Så gør man det altså ikke fordi man har interesse for jobbet men for at være sammen med sit barn og få løn i mens. Nej tak.

Udelukker det at de kan være en god dagplejer samtidig eller hvad er problemet? Jeg har ikke nogen holdning til det, men det lyder lidt sort/hvidt som det er skrevet :D
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17066
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21318

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Misantropen » 30. jul 2022, 16:47

kartoffelpizza skrev:
Misantropen skrev:
kartoffelpizza skrev:Jeg har meget få tanker om pasning af kræet inde i min mave. Det må min mand se på. Han er småbørns-pædagog.
Jeg har dog ét krav: jeg kommer ALDRIG til at aflevere mit barn hos en dagplejer der passer eget barn/barnebarn (hvilket man kan her i kommunen). Jeg lænser hellere hele vores opsparing til vi kan få en anden plads.

Og det må man ikke rigtigt sige i mit netværk hvor flere er blevet eller vil være dagplejere for at passe eget barn - men stopper så snart sidste barn ikke har dagpleje-alder mere.
Så gør man det altså ikke fordi man har interesse for jobbet men for at være sammen med sit barn og få løn i mens. Nej tak.

Udelukker det at de kan være en god dagplejer samtidig eller hvad er problemet? Jeg har ikke nogen holdning til det, men det lyder lidt sort/hvidt som det er skrevet :D


Muligvis ikke for andre, men jeg ville ikke bryde mig om det og jeg ville (desværre) ikke have tillid til at de så alle børnene lige meget. Det er unfair overfor både dem og mig at være utryg på den måde, og derfor ville jeg slet ikke teste det af.
Det er blevet meget forstærket af flere der netop selv siger at de har fundet “tricket” til at blive hjemme med deres børn - nemlig at blive dagplejer, og som selv siger de egentlig ville foretrække de andre børn ikke var der. Den tanke kan jeg ikke slippe igen

Det giver mening.
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10257
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18489

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf .Magic. » 31. jul 2022, 06:57

Min ene chef arrangerer foredrag fra tid til anden og Den Mental(e) Skriger har besøgt min arbejdsplads først på året og min chef var vanvittig begejstreret - Jeg krummede tæer og forsøgte alt jeg kunne for ikke at bryde sammen af grin og kalde ham diverse ting. Han er skør i bolden.

Det må man gerne sige herinde, men ikke ude i verden :tie:
2
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf zembra1986 » 31. jul 2022, 11:22

Hvad er der galt med ham den mentale kriger? Jeg er ikke lige med på hvad han har gjort galt.....udover at have et lidt kikset kaldenavn :D
Senest rettet af zembra1986 31. jul 2022, 11:32, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13095
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3551
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56291
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 31. jul 2022, 11:31

zembra1986 skrev:Hvad er der galt med ham den mentale kriger? Jeg er ikke lige med på hadet.....

Han er en kæmpe klaphat. En sofaterapeut, som bilder sig selv ind at have opfundet den dybe tallerken. Han væver floskler og ordsprog ind i sine enetaler, og midaldrende kvinder æder det råt og synes han er det klogeste i verden.
Derudover har han et grotesk sexistisk verdensbillede hængende over sig. Drenge der falder og græder skal ikke trøstes, for så vokser de op og bliver nogle vatpikke.
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9627
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 995
Likede indlæg: 26971

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Santa » 31. jul 2022, 13:14

Fyrst Eberhard skrev:Man får jo lyst til at flippe et bord bare ved synet.

F1BECFEF-8D52-49EE-8CDC-FB8D05248B70.jpeg


“Vil du fotografere mig? Vent, jeg henter lige øksen!!”

:lol: :lol: :lol:
7
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
fisken80
Indlæg: 22607
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1145
Likede indlæg: 53166

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf fisken80 » 31. jul 2022, 13:19

Santa skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Man får jo lyst til at flippe et bord bare ved synet.

F1BECFEF-8D52-49EE-8CDC-FB8D05248B70.jpeg


“Vil du fotografere mig? Vent, jeg henter lige øksen!!”

:lol: :lol: :lol:


Og samtidig smutter jeg lige ind og sætter mit hår så det ligner det er blevet pjusket af mit hårde arbejde med øksen, men det ser selvfølgelig stadig lækkert ud…
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10257
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18489

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf .Magic. » 31. jul 2022, 14:02

Han er simpelthen en kliché uden lige.
En joke der bare ikke vil “dø”.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7549
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 834
Likede indlæg: 19828

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Animi » 31. jul 2022, 14:10

Er det bare mig, eller ligner han lidt en hulemandsudgave af Christian Bale på det billede?
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1058
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 136
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2748

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Venus222 » 31. jul 2022, 14:19

Er ham der den "mentale kriger" ikke bare en lidt sølle narcissist , lige som alle de andre sølle narcissister? Det er bare synd for Pernille Aalund at hun er blevet viklet ind i det spind.
0
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 104
Likede indlæg: 4938

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Patience » 31. jul 2022, 14:49

Venus222 skrev:Er ham der den "mentale kriger" ikke bare en lidt sølle narcissist , lige som alle de andre sølle narcissister? Det er bare synd for Pernille Aalund at hun er blevet viklet ind i det spind.


Altså hun har vel selv valgt ham?
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 31. jul 2022, 14:56

Venus222 skrev:Er ham der den "mentale kriger" ikke bare en lidt sølle narcissist , lige som alle de andre sølle narcissister? Det er bare synd for Pernille Aalund at hun er blevet viklet ind i det spind.

Synd vil jeg nu ikke sige. De er sådan cirka lige irriterende begge to. Shit, man kan kun forestille sig at være i selskab med de to samtidigt :shock:
6
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1058
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 136
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2748

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Venus222 » 31. jul 2022, 16:55

Patience skrev:
Venus222 skrev:Er ham der den "mentale kriger" ikke bare en lidt sølle narcissist , lige som alle de andre sølle narcissister? Det er bare synd for Pernille Aalund at hun er blevet viklet ind i det spind.


Altså hun har vel selv valgt ham?


Naturligvis har hun det, hun er jo en voksen dame. Omvendt er narcissister ofte enormt dygtige ud i manipulationens kunst og hvis han er halvt så ubehagelig at leve sammen med, som han virker . Så tænker jeg hun har sit at slås med.

Disclaimer: Nej, jeg er ikke psykiater ,og nej jeg kan ikke diagnosticerer folk . Alle mine alarmklokker bimler og bamler bare når jeg støder på sådan nogle "mænd ". Og så har jeg i øvrigt ikke rigtig noget forhold til Pernille Aalund.
0

Tilbage til "Generelt"