WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
gro71
Indlæg: 920
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3270

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf gro71 » 23. apr 2024, 12:59

TinaW skrev:Det her er en og samme person...


Det her er også samme person (en af deltagerne i et realityshow, der hedder 90 Days, og som handler om kærlighed over landegrænser). Det ser ud som om, der er en specifik type, som transkvinder går efter at ligne.

Nikki.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9669
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1359
Likede indlæg: 29313

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sangius » 23. apr 2024, 13:12

gro71 skrev:
TinaW skrev:Det her er en og samme person...


Det her er også samme person (en af deltagerne i et realityshow, der hedder 90 Days, og som handler om kærlighed over landegrænser). Det ser ud som om, der er en specifik type, som transkvinder går efter at ligne.


Langt de fleste transkvinder går altså bare efter at ligne normale mennesker.
10
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17046
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21282

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 23. apr 2024, 13:13

gro71 skrev:
TinaW skrev:Det her er en og samme person...


Det her er også samme person (en af deltagerne i et realityshow, der hedder 90 Days, og som handler om kærlighed over landegrænser). Det ser ud som om, der er en specifik type, som transkvinder går efter at ligne.

Nikki.JPG

Linse m.fl. har også det der lange ansigt. Jeg tror bare det er resultatet af at man er overopereret.
1
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4658
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 249
Likede indlæg: 8425

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tibbler » 23. apr 2024, 15:46

Jeg skal bruge nogle nye grydeskeer, og vil gerne have Melaminskeerne fra Rosti. Men de er ikke til at opdrive nogle steder.

Alle steder er de ikke på lager, og først forventet på lager igen til aug/sep :forvirret:

Jeg vil have mine grydeskeer :sur:
0
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3121
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 43
Likede indlæg: 5365

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf AFK » 23. apr 2024, 16:07

Mette mangler enhver form for selvransagelse. Hun har lige tudet i medierne over at hun får nogle grimme beskeder fra folk:

»Den hårde tone på de sociale medier er ikke noget nyt. Chikane, sexisme, skældsord, had og trusler. Det er desværre en del af hverdagen for mange af jer – og os. Det bekymrer mig. Dybt,« skriver Mette Frederiksen.

»I et omfang, jeg ikke har oplevet før. Og i en tone, der er meget grov. Som statsminister skal man selvfølgelig have en høj tolerance. Sådan er det, når ens beslutninger påvirker hverdagen for mange. Når man er passioneret omkring sine holdninger. Det er et vilkår,« skriver Mette Frederiksen, før hun tilføjer:

»Men der er ord og kommentarer, som er så voldsomme, at ingen skal finde sig i det. Uanset om man deltager i den offentlige debat eller blot passer sit arbejde.«

Mette Frederiksen skriver videre, at hun håber, at andre har mod på at dele hadefulde beskeder, som de har modtaget, så man kan få en debat om tonen.

https://www.bt.dk/politik/mette-frederiksen-deler-voldsomme-beskeder-hold-kaeft-jeg-haaber-paa-du-kommer-til

Okay, Mette-pigen. Skal vi lige skrue tiden tilbage til november 2014, hvor alle medierne skrev om det her?:

Mette Frederiksen havde i sin tid som beskæftigelsesminister et så voldsomt temperament, at der måtte tages særlige midler i brug for at skærme hende fra lavere rangerende medarbejdere.

En række embedsmænd, der arbejdede under Mette Frederiksen i Beskæftigelsesministeriet, fortæller nu samstemmende til Politiken, at ministeren kunne komme med vredesudbrud og personangreb. Det førte til, at der i visse afdelinger under ministeren udviklede sig en praksis, hvor medarbejdere under chefniveau - eksempelvis fuldmægtige - helt blev afskærmet fra at stå ansigt til ansigt med ministeren. Det skete for at beskytte de enkelte medarbejdere.

- Det er helt ekstremt, hvad der er foregået. Hun kan simpelthen eksplodere og blive enormt personlig, siger en embedsmand, der ønsker at være anonym, til Politiken.

- Efter at Mette Frederiksen kom til, skete der lynhurtigt det, at vi stoppede med at tage fuldmægtige og specialkonsulenter med til møder med ministeren, for vi ville simpelthen ikke byde almindelige medarbejdere den overfusning, man kunne risikere at blive udsat for.


https://nyheder.tv2.dk/politik/2014-11-07-embedsmaend-ansatte-blev-beskyttet-mod-hendes-raseri

Så jeg håber de tidligere fuldmægtige og specialkonsulenter under Mettes regime følger hendes opfordring, og deler den retorik og opførsel de er blevet udsat for, så "vi kan få en debat om det". Indtil da - lev med det, Mette!
7
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.
Aesel82
Indlæg: 2671
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4343

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Aesel82 » 23. apr 2024, 16:56

Tibbler skrev:Jeg skal bruge nogle nye grydeskeer, og vil gerne have Melaminskeerne fra Rosti. Men de er ikke til at opdrive nogle steder.

Alle steder er de ikke på lager, og først forventet på lager igen til aug/sep :forvirret:

Jeg vil have mine grydeskeer :sur:


Det har jeg også lagt mærke til, da jeg også er på jagt efter nye.
1
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1553
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2162

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lucia » 23. apr 2024, 17:11

Tibbler skrev:Jeg skal bruge nogle nye grydeskeer, og vil gerne have Melaminskeerne fra Rosti. Men de er ikke til at opdrive nogle steder.

Alle steder er de ikke på lager, og først forventet på lager igen til aug/sep :forvirret:

Jeg vil have mine grydeskeer :sur:

Dem har jeg også været på jagt efter, og frygtede at de var helt udgået, men jeg har fundet ud af at det er pga. materialeskift til noget mere genanvendeligt plast, så det er derfor de har været forsvundet. Og de bliver så åbenbart først lanceret sidst på sommeren. Så der er i det mindste håb forude :D
3
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4658
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 249
Likede indlæg: 8425

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tibbler » 23. apr 2024, 17:15

Lucia skrev:
Tibbler skrev:Jeg skal bruge nogle nye grydeskeer, og vil gerne have Melaminskeerne fra Rosti. Men de er ikke til at opdrive nogle steder.

Alle steder er de ikke på lager, og først forventet på lager igen til aug/sep :forvirret:

Jeg vil have mine grydeskeer :sur:

Dem har jeg også været på jagt efter, og frygtede at de var helt udgået, men jeg har fundet ud af at det er pga. materialeskift til noget mere genanvendeligt plast, så det er derfor de har været forsvundet. Og de bliver så åbenbart først lanceret sidst på sommeren. Så der er i det mindste håb forude :D


Uuuhhh, fedt at få en forklaring. Det var virkelig sært, at de bare var væk - Men det der giver god mening :gogo:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17046
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21282

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Misantropen » 23. apr 2024, 17:30

Tibbler skrev:Jeg skal bruge nogle nye grydeskeer, og vil gerne have Melaminskeerne fra Rosti. Men de er ikke til at opdrive nogle steder.

Alle steder er de ikke på lager, og først forventet på lager igen til aug/sep :forvirret:

Jeg vil have mine grydeskeer :sur:

https://amagerisenkram.dk/produkt/rosti ... ble-green/

https://www.papirladen.dk/shop/grydeske ... 3467p.html

https://militaerbutikken.dk/shop/udstyr ... ti-ubrugt/
1
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4658
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 249
Likede indlæg: 8425

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tibbler » 23. apr 2024, 17:47

Misantropen skrev:
Tibbler skrev:Jeg skal bruge nogle nye grydeskeer, og vil gerne have Melaminskeerne fra Rosti. Men de er ikke til at opdrive nogle steder.

Alle steder er de ikke på lager, og først forventet på lager igen til aug/sep :forvirret:

Jeg vil have mine grydeskeer :sur:

https://amagerisenkram.dk/produkt/rosti ... ble-green/

https://www.papirladen.dk/shop/grydeske ... 3467p.html

https://militaerbutikken.dk/shop/udstyr ... ti-ubrugt/


2 af dem er de forkerte størrelser, og den fra papirladen er lidt for bred. De kunne måske fungere; men er for dyre i fragt; især når den ikke er lige i øjet.

Jeg har en helt bestemt størrelse ske i tankerne :genert:

Men tak for budene :gogo:
3
Sorenspige
Indlæg: 7144
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9537

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sorenspige » 23. apr 2024, 17:50

Lucia skrev:
Tibbler skrev:Jeg skal bruge nogle nye grydeskeer, og vil gerne have Melaminskeerne fra Rosti. Men de er ikke til at opdrive nogle steder.

Alle steder er de ikke på lager, og først forventet på lager igen til aug/sep :forvirret:

Jeg vil have mine grydeskeer :sur:

Dem har jeg også været på jagt efter, og frygtede at de var helt udgået, men jeg har fundet ud af at det er pga. materialeskift til noget mere genanvendeligt plast, så det er derfor de har været forsvundet. Og de bliver så åbenbart først lanceret sidst på sommeren. Så der er i det mindste håb forude :D


Så håber jeg, at det også gælder spaghettiskeer! Jeg har ledt og ledt efter en i melamin, men de er ikke længere til at opdrive.
0
Neverkont
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2979

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Neverkont » 23. apr 2024, 20:46

Lucia skrev:
Tibbler skrev:Jeg skal bruge nogle nye grydeskeer, og vil gerne have Melaminskeerne fra Rosti. Men de er ikke til at opdrive nogle steder.

Alle steder er de ikke på lager, og først forventet på lager igen til aug/sep :forvirret:

Jeg vil have mine grydeskeer :sur:

Dem har jeg også været på jagt efter, og frygtede at de var helt udgået, men jeg har fundet ud af at det er pga. materialeskift til noget mere genanvendeligt plast, så det er derfor de har været forsvundet. Og de bliver så åbenbart først lanceret sidst på sommeren. Så der er i det mindste håb forude :D


Det lyder dejligt, så vil jeg håbe det er den rigtige model. Har kigget efter dem meeeget længe.
0
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 793
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1202

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Brutus » 24. apr 2024, 05:49

Man kan være heldig at finde noget i genbrugserne.
0
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13088
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3548
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56263
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ado » 24. apr 2024, 06:09

Hvad er det, der får mennesker til at skrive sådan til andre? Her er det Mascha, der viser hvilke kommentarer hun har fået til et opslag på Instagram. Og nej, jeg slører ikke navnene. Personerne har kommenteret på et offentlig opslag.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14792
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 689
Likede indlæg: 19226

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Flora » 24. apr 2024, 06:14

Ado skrev:Hvad er det, der får mennesker til at skrive sådan til andre? Her er det Mascha, der viser hvilke kommentarer hun har fået til et opslag på Instagram. Og nej, jeg slører ikke navnene. Personerne har kommenteret på et offentlig opslag.


Det er så underligt, at folk ikke fatter, de skriver til et rigtigt menneske. Havde de mødt hende ude i virkeligheden, havde de sgu da ikke sagt sådan nogle ting til hende.
5

Tilbage til "Generelt"