Hvis nu man drømmer om en lille bil....

Her kan du dele din glæde ved, at sidde fast i trafikken eller dine medpassagerer i toget.
Allmost_Famous
Indlæg: 4180
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 747
Likede indlæg: 17210

Hvis nu man drømmer om en lille bil....

Indlægaf Allmost_Famous » 14. nov 2016, 19:52

....hvor skal man så starte? :genert:

Det er lidt en jungle, synes jeg.

Behovet ville umiddelbart være mest bykørsel, men når jeg er færdiguddannet inden så længe, kan det jo være, jeg får job lidt længere væk. Det skulle være en fornuftig, lille, økonomisk bil, hvis det var. Dog vil jeg gerne undgå 3-dørs. Det bedste ville være 5-dørs med fem seler. Design er jeg umiddelbart temmelig ligeglad med.

Jeg har altid bare haft cykel, eller taget offentlig transport, så enhver bil ville jo være en virkelig fed opgradering. Jeg er også typen, der sidder helt fint i enhver bil, så jeg tror faktisk, jeg ville elske enhver bil, jeg eventuelt endte med.

Lidt hurtige søgninger har givet resultater som Opel Karl Essentia og Suzuki Celerio. Men jeg ved reelt ikke hvordan markedet ser ud.

Hvad ville I anbefale? Og hvilke udgifter kommer bag på en førstegangsbilejer? Jeg sad med en veninde og regnede lidt på det i går, og der blev taget højde for skift og opbevaring af dæk, forsikring, afgifter og sådan. Der vil helt sikkert være en hel masse mere, jeg endnu ikke har tænkt over.

Jeg skal selvfølgelig have prøvekørt nogle biler, hvis/når jeg når så langt, men det ville være rigtig fint at høre lidt mere om markedet.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvis nu man drømmer om en lille bil....

Indlægaf Slettet bruger » 14. nov 2016, 19:54