Glemt login og email

Er din avatar for stor? Hvor sætter du folk på ignore? Hvordan kan du citere flest citater? Har du spørgsmål som disse, så stil dem her!
Bluefin
Indlæg: 17
Tilmeldt: 7. jun 2021, 18:03
Kort karma: 6
Likede indlæg: 230

Glemt login og email

Indlægaf Bluefin » 19. jul 2021, 14:32

Hej Debatten,

Bad Samaritan på ny profil her. Passwordet til min gamle profil holdt pludselig op med at virke en dag, og nu bliver jeg loopet rundt i sådan et helvede med at skulle svare på spørgsmål om LEGO-klodser, uden at kunne huske, hvilken email jeg havde brugt (min personlige email var brugt til en tidligere profil, så måtte oprette en ny, som jeg selvfølgelig ikke længere kan huske). Er der så noget man kan gøre (spørgsmål, man kan svare på, etc.) så man kan få sendt sådan en password-nulstillingsmail til en anden email? Eller er man bare nødt til at æde den og fortsætte med en ny profil?

(Ved ikke om det ovenstående giver nogen mening overhovedet?) :lol:
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Glemt login og email

Indlægaf decibell » 19. jul 2021, 16:16

Bluefin skrev:Hej Debatten,

Bad Samaritan på ny profil her. Passwordet til min gamle profil holdt pludselig op med at virke en dag, og nu bliver jeg loopet rundt i sådan et helvede med at skulle svare på spørgsmål om LEGO-klodser, uden at kunne huske, hvilken email jeg havde brugt (min personlige email var brugt til en tidligere profil, så måtte oprette en ny, som jeg selvfølgelig ikke længere kan huske). Er der så noget man kan gøre (spørgsmål, man kan svare på, etc.) så man kan få sendt sådan en password-nulstillingsmail til en anden email? Eller er man bare nødt til at æde den og fortsætte med en ny profil?

(Ved ikke om det ovenstående giver nogen mening overhovedet?) :lol:

Jeg sender det lige videre til teknikeren (a.k.a. Patrick :afro: ).

Hvis han ikke lige reagerer inden for forholdsvis kort tid, så send mig en mail på moderator@debatten.net.

Patrick skrev:Tag
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Glemt login og email

Indlægaf decibell » 19. jul 2021, 16:25

Jeg har lavet en tvungen genaktivering, om det så hjælper. Jeg kan sige så meget, at det er en Hotmail, du lavede til profilen. Får det en klokke til at ringe?
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Bluefin
Indlæg: 17
Tilmeldt: 7. jun 2021, 18:03
Kort karma: 6
Likede indlæg: 230

Re: Glemt login og email

Indlægaf Bluefin » 19. jul 2021, 18:14

Det virkede ikke, desværre. Jeg fandt godt nok den email, jeg registrerede mig med og fandt også en genaktiveringsemail til Bad Samaritan, men den var fra 21. maj (der ligger også en i mit spam filter fra den 30. maj)! :gruble:

Ikke nogen genaktiverings mail fra i dag. Da jeg klikkede linket i mailen sagde den, at det ikke var aktivt og sendte mig videre til den dér login side, hvor man skal svare på lego-spørgsmål, og når jeg så brugte passwordet i mailen siger den, at jeg har overskredet antallet af login forsøg...
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Glemt login og email

Indlægaf decibell » 20. jul 2021, 04:43

Jeg har lige forsøgt igen. Hvis det ikke virker, må du skrive til førnævnte moderatormail, så tager vi den derfra.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Bluefin
Indlæg: 17
Tilmeldt: 7. jun 2021, 18:03
Kort karma: 6
Likede indlæg: 230

Re: Glemt login og email

Indlægaf Bluefin » 20. jul 2021, 07:30

decibell skrev:Jeg har lige forsøgt igen. Hvis det ikke virker, må du skrive til førnævnte moderatormail, så tager vi den derfra.

Tusind tak - har netop klikket linket, men virker stadig ikke. Har sendt en email til moderator med screenshot af den besked jeg får, når jeg klikker linket.
1
Brugeravatar
GuldPilen
Indlæg: 623
Tilmeldt: 7. okt 2020, 08:05
Kort karma: 29
Likede indlæg: 254

Re: Glemt login og email

Indlægaf GuldPilen » 20. jul 2021, 09:57

Bluefin skrev:
decibell skrev:Jeg har lige forsøgt igen. Hvis det ikke virker, må du skrive til førnævnte moderatormail, så tager vi den derfra.

Tusind tak - har netop klikket linket, men virker stadig ikke. Har sendt en email til moderator med screenshot af den besked jeg får, når jeg klikker linket.

Jeg er ret sikker på at hvis du klikker på et gammel email, og forsøger at logge ind, så vil de nye genaktiveringer aldrig virke.

Med hver email følger et unikt ID som virker i X minutter, så bruger du noget gammel og ikke kan se mails, så er det måske på hotmail konto du skal søge problemet og når du kan komme ind der og læse mails og se spam, så skal du bede om aktiverings mail og så klikke på link i den nye email.

Så afsted til din hotmail konto online, find de tidligere aktiverings email i spam eller hvorhenne de er, hentet ned måske til pc? Så bed om aktiveringsmail og brug kun nye links.
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Glemt login og email

Indlægaf decibell » 20. jul 2021, 12:11

Så burde der være hul igennem. Tjek din mail. :)
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Glemt login og email

Indlægaf Bad Samaritan » 20. jul 2021, 17:00

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DET VIRKER!!!! 1000 TAK!
9
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Glemt login og email

Indlægaf decibell » 20. jul 2021, 17:31

Bad Samaritan skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DET VIRKER!!!! 1000 TAK!


Velbekomme. :) :D
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.

Tilbage til "Hjælp til debatten"