Mærkelig login-side

Er din avatar for stor? Hvor sætter du folk på ignore? Hvordan kan du citere flest citater? Har du spørgsmål som disse, så stil dem her!
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3784
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8237

Mærkelig login-side

Indlægaf Anilara » 17. jan 2023, 14:13

I går og i dag kommer jeg uforvarende ind på denne side når jeg klipper på forskellige links i debatten til debatten - altså hvis jeg eksempelvis bare vil trykke på Forummet, eller Mad og Drikke, så dukker denne side sommetider op i stedet. Linket hedder http://debatten.net/2.0/gui/?item=forum ... =3#/login/

Jeg benytter Firefox browser på Android.

Help?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1381
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4567

Re: Mærkelig login-side

Indlægaf PerXX » 17. jan 2023, 14:17

Det lyder som en intern fejl.
Når det er sagt, så er debatten.net en af de mest usikre sider på nettet. At man i 2023 end ikke har certifikatbeskyttet sin side er ganske enkelt uhørt.
Der er forhåbentligt ingen der bruger samme brugernavn/password her, som man gør nogen andre steder på nettet. Og i så fald, så bør man skynde sig at skifte password alle andre steder.
2
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3784
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8237

Re: Mærkelig login-side

Indlægaf Anilara » 17. jan 2023, 14:21

...så hvad gør jeg?

Ej, fint opråd Per. Heldigvis er jeg typen der har forskellige kodeord stort set alle steder.
0
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1381
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4567

Re: Mærkelig login-side

Indlægaf PerXX » 17. jan 2023, 15:19

Anilara skrev:...så hvad gør jeg?

Ej, fint opråd Per. Heldigvis er jeg typen der har forskellige kodeord stort set alle steder.


Er det noget du stadig oplever? Og er det noget du oplever andre steder end her?
Jeg kan ikke umiddelbart genskabe det, så hvis du kun har oplevet det herinde, så ville jeg prøve at hive fat i Patrick og se om han har et bud.

Har du set lignende når du prøver at tilgå sider uden for debatten.net så bør du nok sørge for at få lavet en ordentlig scanning af din maskine for at sikre at du ikke er blevet inficeret af noget snask.
0
K.toldam
Indlæg: 4151
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1787

Re: Mærkelig login-side

Indlægaf K.toldam » 17. jan 2023, 16:37

Anilara skrev:I går og i dag kommer jeg uforvarende ind på denne side når jeg klipper på forskellige links i debatten til debatten - altså hvis jeg eksempelvis bare vil trykke på Forummet, eller Mad og Drikke, så dukker denne side sommetider op i stedet. Linket hedder http://debatten.net/2.0/gui/?item=forum ... =3#/login/

Jeg benytter Firefox browser på Android.

Help?


jeg gætter på at grunden til der står 2.0 i linket er at det er test at næste version at debatten.
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3784
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8237

Re: Mærkelig login-side

Indlægaf Anilara » 17. jan 2023, 16:45

PerXX skrev:
Anilara skrev:...så hvad gør jeg?

Ej, fint opråd Per. Heldigvis er jeg typen der har forskellige kodeord stort set alle steder.


Er det noget du stadig oplever? Og er det noget du oplever andre steder end her?
Jeg kan ikke umiddelbart genskabe det, så hvis du kun har oplevet det herinde, så ville jeg prøve at hive fat i Patrick og se om han har et bud.

Har du set lignende når du prøver at tilgå sider uden for debatten.net så bør du nok sørge for at få lavet en ordentlig scanning af din maskine for at sikre at du ikke er blevet inficeret af noget snask.

Det er kun på debatten, og det er typisk hvis jeg skal tilbage til forsiden på debatten. Jeg har oplevet det hele dagen i går og hele dagen i dag. Det tricky er, at det ikke er konsekvent det sker.
0

Tilbage til "Hjælp til debatten"