Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Brugeravatar
Hundefridhoff77
Indlæg: 9
Tilmeldt: 21. nov 2023, 14:22
Kort karma: 0
Likede indlæg: 6

Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Hundefridhoff77 » 30. nov 2023, 16:18

Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle putte denne her, så hvis den er havnet det helt gale sted. Må admin lige give mig et prej!

Nå, sagen er den jeg overvejer at skifte Mobilabonnement da det jeg har nu (Call me), synes jeg er blevet lidt pebret. Og har ellers været mangeårig kunde og været tilfreds, men deres seneste ændringer gør at jeg synes tiden nu er kommet der hvor jeg nok må søge nye græsgange

Så vil hører jer herinde, hvad I evt. kan anbefale samt hvad I gir?
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8769
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7222

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Artem » 30. nov 2023, 18:24

:-D Ja Call me tror det er det billigste du kan finde :-D
Mener det faktisk seriøst
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7111
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1432
Likede indlæg: 13331

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Rapfisk » 30. nov 2023, 18:30

Jeg er glad for Oister. Det kører på 3's net.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9669
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1359
Likede indlæg: 29313

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Sangius » 30. nov 2023, 19:17

Vi har Telmore Play, fordi vi også anvender mange streamingstjenester.

Giver 499 om måneden for mobilabonnement, Disney+, Netflix, ViaPlay, TV2 og HBO. Så er der også Telmore Music, Saxo og Sky Showtime med - men dem får jeg ikke rigtig brugt.

Der er mindre pakker også, med færre tjenester inkluderet.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11702
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 921
Likede indlæg: 18873

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf PaleSeptember » 30. nov 2023, 19:37

Sangius skrev:Vi har Telmore Play, fordi vi også anvender mange streamingstjenester.

Giver 499 om måneden for mobilabonnement, Disney+, Netflix, ViaPlay, TV2 og HBO. Så er der også Telmore Music, Saxo og Sky Showtime med - men dem får jeg ikke rigtig brugt.

Der er mindre pakker også, med færre tjenester inkluderet.


Har også Telmore Play, da vi kører de fleste af vores streamingtjenester over der. Jeg mener, jeg betaler omkring 350 kr. om måneden, og så er der Viaplay, HBO max, TV2 play, Disney+, Telmore musik, Saxo og flere andre, som jeg ikke bruger med.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14791
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 689
Likede indlæg: 19226

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Flora » 30. nov 2023, 19:38

Jeg har Greentel og er fint tilfreds. Betaler 55 kr. om måneden for 5 timers tale, fri sms/mms og 5 GB data.
0
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3121
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 43
Likede indlæg: 5364

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf AFK » 30. nov 2023, 20:10

Jeg er også med på telmore play bølgen. Fri tale/data/sms/mms og 6 streamingtjenester.
0
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9669
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1359
Likede indlæg: 29313

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Sangius » 1. dec 2023, 06:06

PaleSeptember skrev:
Sangius skrev:Vi har Telmore Play, fordi vi også anvender mange streamingstjenester.

Giver 499 om måneden for mobilabonnement, Disney+, Netflix, ViaPlay, TV2 og HBO. Så er der også Telmore Music, Saxo og Sky Showtime med - men dem får jeg ikke rigtig brugt.

Der er mindre pakker også, med færre tjenester inkluderet.


Har også Telmore Play, da vi kører de fleste af vores streamingtjenester over der. Jeg mener, jeg betaler omkring 350 kr. om måneden, og så er der Viaplay, HBO max, TV2 play, Disney+, Telmore musik, Saxo og flere andre, som jeg ikke bruger med.


Du har måske en gammel pris. Jeg betaler face value :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16449
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1418
Likede indlæg: 30652

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf TinaW » 1. dec 2023, 06:10

Vi har hos telia.
Et eller andet abonnement en sælger tilbød os, for at komme retur som kunder.
Mener vi betaler omkring 120 kr./md.
Jeg har fri tale, mand og barn har 20 timer.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11702
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 921
Likede indlæg: 18873

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf PaleSeptember » 1. dec 2023, 06:59

Sangius skrev:
PaleSeptember skrev:
Sangius skrev:Vi har Telmore Play, fordi vi også anvender mange streamingstjenester.

Giver 499 om måneden for mobilabonnement, Disney+, Netflix, ViaPlay, TV2 og HBO. Så er der også Telmore Music, Saxo og Sky Showtime med - men dem får jeg ikke rigtig brugt.

Der er mindre pakker også, med færre tjenester inkluderet.


Har også Telmore Play, da vi kører de fleste af vores streamingtjenester over der. Jeg mener, jeg betaler omkring 350 kr. om måneden, og så er der Viaplay, HBO max, TV2 play, Disney+, Telmore musik, Saxo og flere andre, som jeg ikke bruger med.


Du har måske en gammel pris. Jeg betaler face value :D


Det har jeg nok, jeg har været kunde i mange år :)
Kom efterfølgende til at se, at det er heller ikke igennem Telmore, at vi har Disney+, men de andre ting er der igennem.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11402
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1802
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23669

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Mani » 1. dec 2023, 07:00

Det afhænger jo også af hvad man har brug for.
Vi har et med Telmore Play fordi det kan betale sig ift abb. Og så har vi https://www.lebara.dk/da/home.html til 19 DKK/mdr på en anden for det er tilstrækkeligt til det forbrug.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Lander
Indlæg: 169
Tilmeldt: 17. mar 2021, 08:42
Kort karma: 2
Likede indlæg: 250

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Lander » 1. dec 2023, 08:27

Har du noget krav til hvilket mobilnet, det skal være på?

I vores sommerhus er det kun TDC's net som har nogenlunde dækning, så vi bruger de billigste abonnementer hos Telmore og Eesy
0
Brugeravatar
Hundefridhoff77
Indlæg: 9
Tilmeldt: 21. nov 2023, 14:22
Kort karma: 0
Likede indlæg: 6

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Hundefridhoff77 » 1. dec 2023, 15:38

Det eneste krav jeg har er at det er nogenlunde stabilt
Og at der er mulighed for at bruge det i udlandet uden det løber helt løbsk med prisen
Jeg vil helst ikke langt over 200kr/mdr for et abonnement
Har ikke behov for der skal være musik eller streaming tjenester i abonnementet.
Tale/SMS minium 25GB data.

Har været inde og kigge lidt på bl.a. Flexii og eesy. Men synes det er lidt en jungle, når jeg ikke rigtig kender til de udbydere, så det er derfor jeg forhører mig lidt herinde
0
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1752
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6059

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Ondemand » 2. dec 2023, 06:04

Hundefridhoff77 skrev:Det eneste krav jeg har er at det er nogenlunde stabilt
Og at der er mulighed for at bruge det i udlandet uden det løber helt løbsk med prisen
Jeg vil helst ikke langt over 200kr/mdr for et abonnement
Har ikke behov for der skal være musik eller streaming tjenester i abonnementet.
Tale/SMS minium 25GB data.

Har været inde og kigge lidt på bl.a. Flexii og eesy. Men synes det er lidt en jungle, når jeg ikke rigtig kender til de udbydere, så det er derfor jeg forhører mig lidt herinde


Jeg skiftede fra et meget dyrt all-inclusive Yousee abonnement til Eesy fordi mit behov for mobil telefoni er meget beskedent når jeg opholder mig i DK. Jeg har via mit COOP medlemskab fået et abonnement med fri tale og 30 GB data for kun 49 kr om måneden - det er så kun med 4G data men for mig gør det ingen forskel.
Eesy lever op til deres navn ..det er virkelig nemt og ukompliceret i sammenligning med Yousee :D
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8769
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7222

Re: Nyt mobilabonnement, nogle anbefalinger??

Indlægaf Artem » 2. dec 2023, 06:21

Hundefridhoff77 skrev:Det eneste krav jeg har er at det er nogenlunde stabilt
Og at der er mulighed for at bruge det i udlandet uden det løber helt løbsk med prisen
Jeg vil helst ikke langt over 200kr/mdr for et abonnement
Har ikke behov for der skal være musik eller streaming tjenester i abonnementet.
Tale/SMS minium 25GB data.

Har været inde og kigge lidt på bl.a. Flexii og eesy. Men synes det er lidt en jungle, når jeg ikke rigtig kender til de udbydere, så det er derfor jeg forhører mig lidt herinde

Jeg forstå helt ærligt ikke hvorfor du overvejer andet end Call me?

Med de krav du stille der skal du jo have deres 50 GB abonnemt med 30 GB i EU og fri tale i 43 lande. til 109 kr om måneden.https://www.callme.dk/abonnementer/mobi ... e-og-50gb/

Nu bliver der feks nævnt Eesy Hvor de også have 50 GB men kun 20 GB i EU og til en pris på 119 kr.

Har selv valgt Call me til min far for nogle år tilbage, fordi de netop var de billigste jeg kunne finde.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Videnskab og teknologi"