Hvilke høretelefoner?

Bella
Indlæg: 328
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Hvilke høretelefoner?

Indlægaf Bella » 16. jan 2024, 19:29

Hvilke on ear eller over ear høretelefoner har I?

Har et par fra Sackit der trænger til at blive udskiftet men ved ikke hvilke jeg skal lede efter..
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7511
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23710

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf Aragorn » 16. jan 2024, 20:39

Jeg har et sæt af Sony wh-1000xm4 og Sony wf-1000xm4, og de er rigtigt gode. Jeg kan kaste alt muligt efter dem, de giver ikke op. Jeg går nogle lange ture og de er en fornøjelse at have med at gøre, både som over ear og in-ear.
Senest rettet af Aragorn 16. jan 2024, 21:45, rettet i alt 1 gang.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7111
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1432
Likede indlæg: 13331

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf Rapfisk » 16. jan 2024, 21:05

Jeg er glad for Bose Quiet Comfort.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 599
Likede indlæg: 11592

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf Kerrigan » 17. jan 2024, 11:37

Jeg er på mit andet par Bose Quiet Comfort.
Der var intet i vejen med mine gamle, havde bare lyst til noget nyt. Min mand fik de gamle (QC 35II), jeg har QC45.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
K.toldam
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1786

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf K.toldam » 17. jan 2024, 11:57

Ville helt klart anbefale Sony wh-1000xm4, da de har en renere lyd end bose.

Det er ikke noget man ligger mærke til når man bruger bose, man opdager først forskellen når man begynder der at bruge Sony høretelefoner
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6537
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14598

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf Mangoness » 17. jan 2024, 12:48

Sony wh-1000xm4 :)
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4503
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 943
Likede indlæg: 4733

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf Panton » 18. jan 2024, 16:53

jeg har tre par over ear fra Beats by Dre, og dem elsker jeg. Der er også noise Cans, på det ene par. De andre to par hedder solo pro. Dem kan jeg anbefale, det ene par har jeg nok haft i 6 år, og alt fungere til UG. De holder godt strøm, og man kan pause, spole frem og tilbage bare på ene ørebøf.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11402
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1802
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23669

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf Mani » 18. jan 2024, 17:12

Jeg er også på Sony. Jeg har også et sæt Bose, men Sony vinder hver gang og manden har adopteret mine Bose.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
MrMister
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6978

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf MrMister » 20. jan 2024, 07:39

Jeg har både b&os og Apple airpod pros. Jeg får hovedpine af b&os bøjle og måden den trykker med oven på mit hoved (altså ikke ind ved ørene, men ned oven på hovedet).

Jeg overvejer Sonys men det er hovedpinen ved længere tids brug jeg er nervøs for.

B&Os er iøvrigt virkelig ustabil. Pæn, men teknisk træls.
1
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21510

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf catnip » 20. jan 2024, 07:45

Jeg har Bose. Jeg er kritisk i forhold til lydkvalitet, så Sony ville måske være er bedre valg, men jeg er enormt lydsensitiv og er afhængig af at kunne have hovedtelefonerne på i mange-mange timer i træk. Vi taler flyvninger hele arbejdsdage og flyvninger over Atlanten. Jeg får migræne af at have de fleste ting på hovedet i længere tid, men ikke Bose. Så komforten i Bose er det afgørende for mig (in-ear fungerer ikke for mig).
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7511
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23710

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf Aragorn » 20. jan 2024, 07:47

MrMister skrev:Jeg har både b&os og Apple airpod pros. Jeg får hovedpine af b&os bøjle og måden den trykker med oven på mit hoved (altså ikke ind ved ørene, men ned oven på hovedet).

Jeg overvejer Sonys men det er hovedpinen ved længere tids brug jeg er nervøs for.

B&Os er iøvrigt virkelig ustabil. Pæn, men teknisk træls.


Har B&O lavet et produkt der ikke var lort de sidste 35 år? Intet jeg har rørt af deres har været de absurde mængder af penge værd og deres design er til at lukke op og skide i. Jeg har også nogle Sennheiser som jeg - og jeg er IT konsulent - har opgivet at få til at fungere, det er bare lorte Bluetooth. Sony virker altid altid altid.

Du kan trygt gå med Sony. Jeg har gen 3 over ear, gen 4 over ear og gen 4 in-ear. De er alle meget behagelige, men in-ear tør jeg ikke bruge fordi de får min tinnitus til at øges, så det er jeg forsigtig med.

Jeg bruger gen 3 når jeg går lange ture, gen 4 på kontoret når mine kolleger forstyrrer mig. De trykker ikke. De sidder bare. De falder ikke af når jeg går, men klemmer ikke. Jeg kan ikke forklare det bedre. Det er ikke som en klemme på kraniet, det er mere komfortabelt.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
MrMister
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6978

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf MrMister » 20. jan 2024, 08:09

Aragorn skrev:
MrMister skrev:Jeg har både b&os og Apple airpod pros. Jeg får hovedpine af b&os bøjle og måden den trykker med oven på mit hoved (altså ikke ind ved ørene, men ned oven på hovedet).

Jeg overvejer Sonys men det er hovedpinen ved længere tids brug jeg er nervøs for.

B&Os er iøvrigt virkelig ustabil. Pæn, men teknisk træls.


Har B&O lavet et produkt der ikke var lort de sidste 35 år? Intet jeg har rørt af deres har været de absurde mængder af penge værd og deres design er til at lukke op og skide i. Jeg har også nogle Sennheiser som jeg - og jeg er IT konsulent - har opgivet at få til at fungere, det er bare lorte Bluetooth. Sony virker altid altid altid.

Du kan trygt gå med Sony. Jeg har gen 3 over ear, gen 4 over ear og gen 4 in-ear. De er alle meget behagelige, men in-ear tør jeg ikke bruge fordi de får min tinnitus til at øges, så det er jeg forsigtig med.

Jeg bruger gen 3 når jeg går lange ture, gen 4 på kontoret når mine kolleger forstyrrer mig. De trykker ikke. De sidder bare. De falder ikke af når jeg går, men klemmer ikke. Jeg kan ikke forklare det bedre. Det er ikke som en klemme på kraniet, det er mere komfortabelt.


Jeg har også kun gode erfaringer med sony. Helt tilbage fra dengang de lavede de bedste walkmans :lol: de har altid lavet god kvalitet.

B&Os høretelefoner fik god kritik dengang jeg købte dem. Men deler din oplevelse ellers. Det overraskede mig at jeg fik hovedpine pga bøjlens trykken ned i / på kraniet. Vildt mærkeligt. Men har brug for over ear til særligt flyrejser, hvor in ears ikke er effektivt nok. Synes jeg. Hvis in ears var lige så effektive købte jeg det
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6396
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 774
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14751

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf Pjeps » 20. jan 2024, 08:55

Jeg har airpods max fra Apple ( overear) , bøjlen er så blød at jeg have dem på i timevis. Og noisecancelling er virkelig godt. Og god lyd.

Inear har jeg airpods pro, de sidder ikke helt perfekt, er bange for at tabe når jeg cykler. Men god lyd og noisecanceling.

Jeg har også et par inear fra Sound Living , de sidder fast, så dem bruger jeg når jeg cykler .
0
:ninja:
K.toldam
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1786

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf K.toldam » 28. jan 2024, 14:46

Aragorn skrev:
MrMister skrev:Jeg har både b&os og Apple airpod pros. Jeg får hovedpine af b&os bøjle og måden den trykker med oven på mit hoved (altså ikke ind ved ørene, men ned oven på hovedet).

Jeg overvejer Sonys men det er hovedpinen ved længere tids brug jeg er nervøs for.

B&Os er iøvrigt virkelig ustabil. Pæn, men teknisk træls.


Har B&O lavet et produkt der ikke var lort de sidste 35 år? Intet jeg har rørt af deres har været de absurde mængder af penge værd og deres design er til at lukke op og skide i. Jeg har også nogle Sennheiser som jeg - og jeg er IT konsulent - har opgivet at få til at fungere, det er bare lorte Bluetooth. Sony virker altid altid altid.

Du kan trygt gå med Sony. Jeg har gen 3 over ear, gen 4 over ear og gen 4 in-ear. De er alle meget behagelige, men in-ear tør jeg ikke bruge fordi de får min tinnitus til at øges, så det er jeg forsigtig med.

Jeg bruger gen 3 når jeg går lange ture, gen 4 på kontoret når mine kolleger forstyrrer mig. De trykker ikke. De sidder bare. De falder ikke af når jeg går, men klemmer ikke. Jeg kan ikke forklare det bedre. Det er ikke som en klemme på kraniet, det er mere komfortabelt.


jeg kan godt lide deres bluetooth højtalerer A1
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
MrMister
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6978

Re: Hvilke høretelefoner?

Indlægaf MrMister » 28. jan 2024, 15:03

Pjeps skrev:Jeg har airpods max fra Apple ( overear) , bøjlen er så blød at jeg have dem på i timevis. Og noisecancelling er virkelig godt. Og god lyd.

Inear har jeg airpods pro, de sidder ikke helt perfekt, er bange for at tabe når jeg cykler. Men god lyd og noisecanceling.

Jeg har også et par inear fra Sound Living , de sidder fast, så dem bruger jeg når jeg cykler .


De nyeste airpods er dårligere til at blive siddende end forrige version. Mærkeligt nok.

Synes Apple over Ear er dyre. Har du prøvet Sonys?
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill

Tilbage til "Videnskab og teknologi"