Facebook app: 10 nye beskeder. Messenger app: 0 nye beskeder.

Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Facebook app: 10 nye beskeder. Messenger app: 0 nye beskeder.

Indlægaf KitKat » 3. mar 2024, 13:05

Jeg er ved at blive idiot!!!

I weekenden skiftede jeg telefon, fra Samsung til Sony, og af en eller anden grund påstår facebook app'en på den nye (Sony) at jeg har 10 ulæste messenger beskeder, men når jeg åbner messenger (uanset om jeg gør det fra Facebook app eller direkte på messenger app) er der ingen ulæste beskeder.

Jeg HAR prøvet:

-at scrolle alle beskeder igennem, helt tilbage til allerførste besked, og bekræftet at der ikke gemmer sig nogen ulæste.
-at scrolle alle "arkiverede" beskeder og "Marketplace beskeder" igennem og bekræftet det samme
-at åbne og scrolle lidt rundt i de nyeste ca 20 beskeder (både arkiverede, Marketplace og almindelige)
-at markere de første godt 20 beskeder, trykke "vis som ulæst" og derefter "vis som læst" (igen, både arkiverede, Marketplace og almindelige)
-tjekket at der intet ligger i "anmodninger"
-slettet hvad der lå i "spam"
-clearet cache og app data (på både messenger og facebook app)
-slettet og geninstalleret (+ opdateret) begge apps
-slået notifikationer fra og til i begge apps
-logget ud og ind igen af begge apps
-genstartet telefonen flere gange
-logget på facebook via browser (fra en pc) og åbnet de første mange beskeder, selvom der heller ikke dér var indikeret noget ulæst.

(men da jeg deaktiverede facebook app og loggede på facebook via browser på mobilen, dukkede ikonet med 10 ulæste beskeder op igen.)

Hvad f*nden er det jeg overser? :cuss:
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6537
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14598

Re: Facebook app: 10 nye beskeder. Messenger app: 0 nye beskeder.

Indlægaf Mangoness » 3. mar 2024, 13:54

Det her kan måske lyde som et mærkeligt forslag.

Men har du prøvet at sende en besked til dig selv på Messenger for at se, hvad der sker (både hvad der sker, når du har sendt den - men også når du markerer den som læst)? :gruble:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Facebook app: 10 nye beskeder. Messenger app: 0 nye beskeder.

Indlægaf KitKat » 3. mar 2024, 14:05

Mangoness skrev:Det her kan måske lyde som et mærkeligt forslag.

Men har du prøvet at sende en besked til dig selv på Messenger for at se, hvad der sker (både hvad der sker, når du har sendt den - men også når du markerer den som læst)? :gruble:


:D Jeg synes overhovedet ikke det er et mærkeligt forslag. Det har jeg nemlig også forsøgt et par gange, fordi jeg tænkte at jeg kunne snyde et eller andet ved at åbne 10 nye beskeder fra/til mig selv...

Desværre sker der bare lige så meget ingenting ved dét, som ved alle de andre ting jeg har forsøgt.
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11702
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 921
Likede indlæg: 18873

Re: Facebook app: 10 nye beskeder. Messenger app: 0 nye beskeder.

Indlægaf PaleSeptember » 3. mar 2024, 14:10

Det der oplever jeg hele tiden (har Samsung). Nogen gange når JEG har sendt en besked, står den også som en ulæst besked hos mig selv. Det er meget underligt.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Facebook app: 10 nye beskeder. Messenger app: 0 nye beskeder.

Indlægaf KitKat » 3. mar 2024, 14:19

PaleSeptember skrev:Det der oplever jeg hele tiden (har Samsung). Nogen gange når JEG har sendt en besked, står den også som en ulæst besked hos mig selv. Det er meget underligt.


og virkelig irriterende. Her er det dog kun når jeg skifter telefon jeg har oplevet det.


(disclaimer: jeg skifter ikke telefon tit :D Fik ny firmabetalt arbejds+privat tlf for et halvt års tid siden og har siden splittet det op så jeg får én til job og en til privat. begge gange havde jeg det her bøvl, men jeg var så arrig sidst at jeg ikke husker hvordan det forsvandt)
0

Tilbage til "Videnskab og teknologi"