Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Bella
Indlæg: 330
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Bella » 8. mar 2021, 06:00

Er der nogen som ved hvad denne model Louis hedder?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 8. mar 2021, 14:29

Er der nogen der har set en jakke (eller alternativt vest) som denne? Gerne i butik/webshop, eller alternativt hos en mindre designer/indiebrand, der syer på bestilling.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Peanutbutt
Indlæg: 421
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:10
Kort karma: 45
Likede indlæg: 847

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Peanutbutt » 8. mar 2021, 15:34

Bella skrev:Er der nogen som ved hvad denne model Louis hedder?

Trocadero?
https://etoile-luxuryvintage.com/blogs/ ... -trocadero
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11750
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 926
Likede indlæg: 18975

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf PaleSeptember » 8. mar 2021, 16:14

Min kollega havde en superfin kjole på i dag. Blålig med bitte små blomster og sølvtråde ned gennem stoffet. Hun havde en trøje over, så jeg troede først, at det var en nederdel, så jeg ved ikke, hvordan overdelen så ud. Jeg bryder mig ikke om at spørge, men jeg har åbenbart heller ikke særlig gode Google-evner - er der mon nogen af jer, der er bedre?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Bella
Indlæg: 330
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Bella » 8. mar 2021, 16:38

Peanutbutt skrev:
Bella skrev:Er der nogen som ved hvad denne model Louis hedder?

Trocadero?
https://etoile-luxuryvintage.com/blogs/ ... -trocadero


Desværre ikke. Trocadero har ikke lynlås som den her er. Og den her model ser jeg bare ingen steder. :gruble:
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 8. mar 2021, 16:57

0
Bella
Indlæg: 330
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Bella » 8. mar 2021, 18:56

Hvor kan jeg finde sådan en falsk skjorte, uden det skal være fra Kina? :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25022
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30015

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 8. mar 2021, 19:36

Bella skrev:Er der nogen som ved hvad denne model Louis hedder?


Frk W mener det er en gammel model der hedder noget ala Marly Dragonne crossbody, eller måske en Saint Germaine.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 673
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 14175

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf RavenClaw » 8. mar 2021, 21:37

Trappestige skrev:Min aller-yndlings nederdel, som jeg har levet i de sidste par år, vil jeg rigtig gerne have endnu en af, i en str. mindre. Jeg troede det var en fast vare hos Saint Tropez, men kan simpelthen ikke finde den mere. Havde jeg vidst det, var jeg gået på jagt noget før. Der er kun éen der sælger den nu (af hvad jeg selv kan finde frem til), og det er Boozt, der dog kun har en enkelt i den str. jeg allerede har herhjemme. :(
Er der en der har bedre googling-skills end mig, så kvitterer jeg med grønt og et virtuelt kram. Og kys! :kryds: :lol:
Jeg er på jagt efter en s/m.

Jeg ved ikke, hvordan du har det med brugt tøj, men den er til salg på Trendsales: https://trendsales.dk/c/14168094
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Undtagelsen
Indlæg: 2260
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 222
Likede indlæg: 4630

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Undtagelsen » 9. mar 2021, 04:23

Bella skrev:Hvor kan jeg finde sådan en falsk skjorte, uden det skal være fra Kina? :gruble:


COS har en del forskellige.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15072
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25428

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 12. mar 2021, 08:45

Jeg så en TV-serie i går, hvor en af karaktererne købte en Birkin bag og alle spærrede øjnene op over, at hun pludselig brugte så mange penge, og i øvrigt var misundelige (på en venlig måde) over det signal. hun kunne sende med den. Jeg har godt hørt om den nærmest sagnomspundne Birkin i andre sammenhænge men aldrig set en i virkeligheden - så vidt jeg ved, for jeg er ikke taskekender, der skan spotte den på lang afstand som dem i serien.

Og så kom jeg til at tænke på, hvad det egentlig er, der gør lige præcis den taske så eksklusiv og dermed dyr? Nu lurede jeg lidt på Hermés i går og kan se, at de generelt er i den dyre ende, men hvad skyldes det? Der er selvfølgelig design og høj kvalitet i materialer og udførelse, men det er der jo mange andre, der kan, til en fjerdedel eller mindre af prisen på en Birkin. Er det fordi der er et meget lille antal af dem, eller er det ren og skær branding, eller noget helt tredje?

Dette er ikke et forargelses-indlæg men ren og skær nysgerrighed efter at forstå mekanismerne.
0
You can't spell awesome without me.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 13. mar 2021, 05:54

Er der nogen, der ved hvor na-kd sender fra (om man risikerer en told/moms opkrævning?
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15467

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf HappyPaww » 14. mar 2021, 11:55

Må ærligt indrømme at jeg synes det ligner en hjemme-kimono/badekåbe og jeg ville undre mig hvis jeg så nogen med den type tøj på i offentligheden...
10
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3670
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12190

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf achillaxedprune » 14. mar 2021, 12:25

Santopia skrev:Keeper? Jeg har også spurgt i købs-tråden, men jeg er stadig i tvivl, så nu prøver jeg med den på. Jeg synes den er pænere i virkeligheden end på mit billede, men jeg var lige søndagsforestilling, så gad ikke tage en masse billeder..
den er krøllet på billedet, men det virker ikke som om at stoffet har krølle-tendens ellers. Stoffet er i øvrigt af lækker kvalitet og selvom det er satin er det tykt og ikke super shiny. Jeg er vild med broderi og kimono-tendenser.. jeg er i tvivl om jeg med mine små 164 drukner lige rigeligt i den og om jeg mon overhovedet vil få den brugt.
jeg har i øvrigt givet ca 200 kr sat ned fra ca 850 kr. så det er jo ikke verdens dyreste kjole, men det er jo ærgerligt alligevel, hvis den bare ender med at hænge i skabet


Jeg synes, den er god til dig! Og slet ikke for lang. De kimonoer jeg har, går også ca. så langt ned på mig og jeg er ca. 10 cm. højere end dig. :) jeg ville dog sætte bæltet ude i siden.

Den type kjoler sidder bare lidt anderledes og giver et andet udtryk. Jeg er personligt helt pjattet med det, så jeg er selvfølgelig på: Behold-holdet.

Og så gå med den. Den er flot. :)
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Mode"