Singles Day, Black Friday, Black Month etc.
Re: Singles Day, Black Friday, Black Month etc.
Tjekkede for sjovt hvad jeg godt kunne tænke mig fra Onyx.
Det løb op i 12.014 kroner...
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
- RavenClaw
- Kort karma: 680
- Geografisk sted: Fyyyn
- Likede indlæg: 14358
Bukser. Jeg har kun et enkelt par, hvor stoffet ikke er gået i stykker, og da der alligevel kommer gode deals, venter jeg med at købe dem og lever i mine joggingbukser indtil da.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Kerrigan skrev:Tjekkede for sjovt hvad jeg godt kunne tænke mig fra Onyx.
Sidste år havde Onyx ikke rabat ifm. Black Friday (til min skuffelse), de tilbød bare en gave med, når man købte noget til normalpris.
0
You can't spell awesome without me.
sigge skrev:Kerrigan skrev:Tjekkede for sjovt hvad jeg godt kunne tænke mig fra Onyx.
Sidste år havde Onyx ikke rabat ifm. Black Friday (til min skuffelse), de tilbød bare en gave med, når man købte noget til normalpris.
De kører Black Month i stedet, tror jeg?
0
Kerrigan skrev:sigge skrev:Kerrigan skrev:Tjekkede for sjovt hvad jeg godt kunne tænke mig fra Onyx.
Ja, det kunne det godt se ud til. Med "specialpakker og gaver". Jeg er så grådig, at jeg hellere vil have 20-25% rabat generelt.
0
- PaleSeptember
- Kort karma: 967
- Likede indlæg: 19969
sigge skrev:Kerrigan skrev:sigge skrev:Kerrigan skrev:Tjekkede for sjovt hvad jeg godt kunne tænke mig fra Onyx.
Ja, det kunne det godt se ud til. Med "specialpakker og gaver". Jeg er så grådig, at jeg hellere vil have 20-25% rabat generelt.
Jeg købte fra Onyx med 15 % rabat, mener jeg det var, for nogle mdr. siden. Fik 4 gryder for 1600 kr. Jeg elsker de gryder.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Jeg mangler ikke noget - Hverken til hundene, hesten eller mig selv. Eller jeg kunne godt bruge et par nye julehyggesokker.
0
Jeg skal flytte 1/12, så holder øje med alt muligt boligtilbehør, om der kommer nogle gode Black Friday rabatter. Har b.la. udset mig en sofa, som jeg håber kommer på bud. Til singles day, bestilte jeg noget tøj, med gode rabatter.
0
Jeg har holdt løbende øje, men ingen af de ting jeg har akut brug for er sat ned. Og ingen af de ting jeg har på min ønskeliste som nice to have, er sat nok ned til at jeg jeg gider at begynde at overveje at shoppe nu - jeg venter og ser tiden an.
0
- Nevertheless she persisted -
- Elverpigen
- Kort karma: 103
- Likede indlæg: 2573
Jeg har en del basistøj, der er ved at være slidt, også med tanke på sandsynligheden for at skulle rende til jobsamtaler igen om et års tid. Min liste indeholder bl.a. tåsokker, rullekravetrøjer, bukser, undertrøjer og regnbukser, og evt. en Haglöfs rygsæk inden den gamle står af.
Et eller andet sted ville jeg hellere upcycle nogle af tingene med håndbroderier over små huller o.l., men det sker ikke rigtigt....
Et eller andet sted ville jeg hellere upcycle nogle af tingene med håndbroderier over små huller o.l., men det sker ikke rigtigt....
0
sigge skrev:Jeg håber på Black Friday/Cyber Monay/Black Week tilbud på noget wellness. Og så overvejer jeg, om min veninde skal have en ny telefon i fødselsdagsgave, så den kunne jeg godt finde på at lede efter gode tilbud på til Singles Day. Forrige år fandt jeg et godt tilbud på Airpods til mig selv på Singles Day, og jeg så dem ikke billegere til Black Friday eller Cyber Monday, så jeg håber lidt på det samme med en telefon.
Jeg er i øvrigt i Wien på selve Black Friday, så jeg kommer nok ikke til at shoppe online den dag. Og nok heller ikke fysisk medmindre julemarkederne har nogle gode tilbud.
Nu har jeg booket wellnessophold på Fjordgaarden i Ringkøbing til min kusine og mig med 30% Black Friday-rabat. Rabatkoden er BWN30, hvis andre er interesserede.
3
Ifølge Pricerunner så er dette top 10 over hvad vi søger efter gode Black Friday priser på.
De 10 mest populære produkter lige nu
Spillekonsoller
Airfryers
Mobiltelefoner
Støvsugere
Hudpleje
Tablets
Legetøj
Trådløse høretelefoner
Smart home-tilbehør
Makeup
Kilde: Pricerunner
Er det de samme ting I er efter?
Spillekonsoller
Airfryers
Mobiltelefoner
Støvsugere
Hudpleje
Tablets
Legetøj
Trådløse høretelefoner
Smart home-tilbehør
Makeup
0
Do as I say!
Her skal der fyldes lager op fra Matas da de plejer at køre med nogle rabatter der rykker ved noget.
Min bedte halvdel skal shoppe Shaping New tomorrow tøj. Og så skal jeg have købt en møbel/tæppe renser.
Min bedte halvdel skal shoppe Shaping New tomorrow tøj. Og så skal jeg have købt en møbel/tæppe renser.
0
- Myresluger
- Kort karma: 114
- Likede indlæg: 3825
Jeg er nok nødt til at sikre at jeg ikke løber tør for garn DET ville jo være tragisk - og ikke særlig sandsynligt
1
Wizzze skrev:Ifølge Pricerunner så er dette top 10 over hvad vi søger efter gode Black Friday priser på.
Spillekonsoller
Airfryers
Mobiltelefoner
Støvsugere
Hudpleje
Tablets
Legetøj
Trådløse høretelefoner
Smart home-tilbehør
Makeup
Nej. Cowash er vist det tætteste jeg kommer på den liste.
0