Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Aurora
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 21. nov 2016, 15:12
Kort karma: 211
Likede indlæg: 2720

Re: Singletråden

Indlægaf Aurora » 13. apr 2024, 10:44

Marengs - don’t. Nogen kommer til at brænde sig på det der, og det er enten dig eller hans kone. Men det lyder som om du har tænkt dig at gå efter det.
15
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5130
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1221
Likede indlæg: 20919

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. apr 2024, 11:09

Marengs skrev:
Misantropen skrev:
Marengs skrev:Jeg tror, jeg uforvarent er kommet til at flirte med en gift mand. Eller. Når andre over årene har fortalt mig, han flirtede med mig, har jeg tænkt, de var fjollede. Men nu er jeg blevet single - og jeg tænker, at hvis han ikke var gift og jeg var interesseret, så havde jeg fanget en af hans mange bolde… han har også meget tydeligt kastet mange og flere fra det sekund, jeg fortalte jeg var single

I dag har han anmodet om Facebook-venskab. Jeg har kendt ham vel 5 år, så det er jo fint nok. Men igen. Ikke sådan rigtigt, for jeg deltager ikke i utroskab. Men det er Facebook jo heller ikke!

Men. Hvorfor så flirte. Eller komme til. Altså. Det er her, jeg har brug for hjælp. Jeg tænker, han ikke kan undgå at mærke, jeg synes han er ret meget en lækker haps. Han er lidt yngre end mig og veltrænet. Og så er jeg i bagklogskabens klare lys ret sikker på, mit signal på upassende komplimenter ikke er en hønserøv, men det stik modsatte.

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil. Jo måske en væg af tekst, der minder mig om mine værdier. Og at nej, dem smider man ikke for porten, fordi man er såååå over kærester, men en krop som hans nøgen engang imellem ville være rart

Hvad gør/siger han og hvad er jeres relation?


I paranoid frygt for genkendelighed, vil jeg ikke uddybe vores relation :) Men han har altid været meget sød og opmærksom, hjulpet mig, mens han siger ting om altid at gøre hvad som helst for at hjælpe det sødeste/smukkeste/sjoveste/dejligste menneske han kender. Så normalt bare søde ting.
Efter jeg er blevet single er han blevet forholdsvis explicit i sine kommentarer til, hvorfor enhver mand er heldig, hvis han får lov til f.eks. at røre ved min krop. Men han er da glad for, jeg ikke har travl, så han kan tro på, han bliver valgt til…

Jeg fortsætter med at affeje det med, at jeg er heldig at have mit eget heppekor til selvtilliden. Men jeg føler mig ret overbevist om, jeg kunne tippe det fra “det er et sikkert rum til at sige søde ting” til noget fysisk. Bl.a. baseret på, han sidst vi var sammen skulle hjælpe mig med noget, hvor måden han stiller sig tæt på mig og rører mig ikke var venskabelig. Det er svært at forklare. Men måden hånden blev placeret lige lavt nok på min lænd, selvom han før ikke ville have rørt mig i den situation, havde mest af alt krævet er blik fra mig for at blive til mere.

Og så er vi tilbage ved min egen ageren. Her burde jeg have flyttet mig. Men det gjorde jeg ikke. Jeg lod som ingenting, men jeg var stor fan af berøringen.


Jeg kan godt forstå, du er smigret af opmærksomheden, men der er ikke noget så nedbrydende som at være "den anden kvinde". Jeg kender ikke (til) nogen, der kom godt igennem det med selvværdet intakt.
Oven i hatten risikerer man at stå med en sur hustru, der bebrejder én alt, og smider en under bussen rent socialt.
12
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16486
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30811

Re: Singletråden

Indlægaf TinaW » 13. apr 2024, 18:19

Kender hans kone til jeres relation og hvad tror hun den indebærer?
Han lyder ærligt talt som en røv.
Hvis min mand kom med den slags kommentarer og berøringer til/af en bekendt/veninde, røg han ud.
Det er langt over, hvad jeg synes man kan tillade sig, når man er i et forhold.
6
Marengs
Indlæg: 229
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 13
Likede indlæg: 325

Re: Singletråden

Indlægaf Marengs » 13. apr 2024, 22:44

Aurora skrev:Marengs - don’t. Nogen kommer til at brænde sig på det der, og det er enten dig eller hans kone. Men det lyder som om du har tænkt dig at gå efter det.


Nej. Det har jeg ikke.

Derfor jeg havde brug for en væg ag don’ts. Fordi jeg kiggede indad i forhold til min manglende reaktion, hvor den burde have været
0
Marengs
Indlæg: 229
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 13
Likede indlæg: 325

Re: Singletråden

Indlægaf Marengs » 13. apr 2024, 22:56

TinaW skrev:Kender hans kone til jeres relation og hvad tror hun den indebærer?
Han lyder ærligt talt som en røv.
Hvis min mand kom med den slags kommentarer og berøringer til/af en bekendt/veninde, røg han ud.
Det er langt over, hvad jeg synes man kan tillade sig, når man er i et forhold.


Jeg kender ikke hans hustru. Det tænker jeg er gensidigt.

At det er langt over grænsen, er også en af grundene til, jeg ind til nu har tænkt, det bare var sådan en hyggelig facon, han havde. (Berøring er trods alt nyt - hvor jeg så blev overrasket over, at jeg først tænkte hov stop, da jeg kom hjem). Jeg tænkte, at det sikkert var fint, når vi begge var var optagede - og det i øvrigt måtte være åbenlyst for enhver, der ikke var mere end det. Plus jeg ikke opfatter ham som en røv.

Jeg er sådan en, der normalt ser “vil du deltage i utroskab” som en miskredittering af min person. For nej. Det vil jeg ikke. Så jeg havde/har gang i noget selvransagning - og opfordring til mig selv om at kalde en spade for en spade og ikke lades som ingenting. For så frygter jeg qua Hans fysiske ydre, det at jeg finder Hans selskab behageligt og trygt, at jeg pludselig befinder mig i en situation, hvor jeg glemmer mig selv. Og det ønsker jeg ikke. Jeg kender jo godt opskriften. Ingen hyggelige små beskeder i løbet af dagen. Ingen møder på tomandshånd. Punktum.
2
FrkCherry
Indlæg: 217
Tilmeldt: 29. jun 2020, 19:58
Kort karma: 11
Likede indlæg: 622

Re: Singletråden

Indlægaf FrkCherry » 14. apr 2024, 13:30

Jeg kan godt mærke at jeg stadig er ved at finde ud af hvornår jeg skal reagere på "røde flag" ift. mit datingliv.

Jeg har fornyligt mødt og været på et par dates med en fyr, som virker til at være meget optaget af at vi skiftes til at betale for vores dates. Det gør mig egentlig ikke noget at vi er fælles omkring det og jeg formoder også at vi tjener ca. det samme, men jeg kan godt mærke jeg bliver lidt bekymret for om han er for nøjeregnende eller går unødvendigt meget op i det. Dvs. han har direkte spurgt da vi nåede til regningen på anden date og på vores seneste date om jeg ikke ville betale den for "der gik nok lige op" med det glas vin han fx havde givet mig tidligere på dagen (hvilket også var lidt skævt, da middag inkl. drikkevarer er noget dyrere end et glas vin til 75 kr.). Det gør mig egentlig ikke noget at tingene ikke går 100% op og at vi skiftes på en måde hvor det nogle gange er lidt dyrere eller billigere for den ene af os. Jeg reagerer tilgengæld på det at han lader til at tænke så meget over det (eller sådan holder regnskab med det), at han siger til mig at "det går nok nogenlunde lige op" og direkte spørger om jeg ikke vil betale når han har vurderet at det bør være min tur i stedet for at afvente at se om jeg selv tager regningen. :gruble:

Så jeg overvejer meget kraftigt om jeg bare skal lukke den med det samme i stedet for at se tiden an, som jeg ellers normalt ville gøre.
Senest rettet af FrkCherry 14. apr 2024, 13:42, rettet i alt 1 gang.
1
Marengs
Indlæg: 229
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 13
Likede indlæg: 325

Re: Singletråden

Indlægaf Marengs » 14. apr 2024, 13:37

FrkCherry skrev:Jeg kan godt mærke at jeg stadig er ved at finde ud af hvornår jeg skal reagere på "røde flag" ift. mit datingliv.

Jeg har fornyligt mødt og været på et par dates med en fyr, som virker til at være meget optaget af at vi skiftes til at betale for vores dates. Det gør mig egentlig ikke noget at vi er fælles omkring det, men jeg kan godt mærke jeg bliver lidt bekymret for om han er for nøjeregnende eller går for meget op i det. Han har direkte spurgt da vi nåede til regningen på anden date og vores seneste date om jeg ikke ville betale den for "der gik nok lige op" med det glas vin han fx havde givet mig tidligere på dagen (hvilket også var lidt skævt, da middag inkl. drikkevarer er noget dyrere end et glad vin til 75 kr.).


RØDT flag.

Han burde have sagt, “jeg tager denne, så kan du tage næste” ved første regning. Eller bare delt første gang.

Han sniger hans egne regnestykker ind på dig, uden du har været en del af det
6
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17065
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21305

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 14. apr 2024, 13:42

FrkCherry skrev:Jeg kan godt mærke at jeg stadig er ved at finde ud af hvornår jeg skal reagere på "røde flag" ift. mit datingliv.

Jeg har fornyligt mødt og været på et par dates med en fyr, som virker til at være meget optaget af at vi skiftes til at betale for vores dates. Det gør mig egentlig ikke noget at vi er fælles omkring det og jeg formoder også at vi tjener ca. det samme, men jeg kan godt mærke jeg bliver lidt bekymret for om han er for nøjeregnende eller går unødvendigt meget op i det. Dvs. han har direkte spurgt da vi nåede til regningen på anden date og på vores seneste date om jeg ikke ville betale den for "der gik nok lige op" med det glas vin han fx havde givet mig tidligere på dagen (hvilket også var lidt skævt, da middag inkl. drikkevarer er noget dyrere end et glad vin til 75 kr.). Det gør mig egentlig ikke noget at tingene ikke går 100% op og vi skiftes på en måde hvor det nogle gange er lidt dyrere eller billigere for den ene af os. Jeg reagerer tilgengæld lidt på at han tænker over (holder regnskab med det) og direkte siger til mig at "det går nok nogenlunde lige op" og han spørger om jeg vil betale når han vurderer der bør være min tur i stedet for at afvente at se om jeg selv tager regningen. :gruble:

Hvis I kun har været på et par dates ville jeg skå koldt vand i blodet. Det kan være han bare har dårlige erfaringer med at være blevet, eller have følt sig, udnyttet økonomisk tidligere og derfor er ekstra nøjeregnende, men jeg synes bestemt du skal være opmærksom på om det er et grundlæggende karaktertræk for ham.
6
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17065
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21305

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 14. apr 2024, 13:47

Marengs skrev:RØDT flag.

Han burde have sagt, “jeg tager denne, så kan du tage næste” ved første regning.Eller bare delt første gang.

Han sniger hans egne regnestykker ind på dig, uden du har været en del af det

Man kan jo forholdsvis nemt tage del i det selv ved at sige det ikke går op.
1
FrkCherry
Indlæg: 217
Tilmeldt: 29. jun 2020, 19:58
Kort karma: 11
Likede indlæg: 622

Re: Singletråden

Indlægaf FrkCherry » 14. apr 2024, 13:50

Marengs skrev:
FrkCherry skrev:Jeg kan godt mærke at jeg stadig er ved at finde ud af hvornår jeg skal reagere på "røde flag" ift. mit datingliv.

Jeg har fornyligt mødt og været på et par dates med en fyr, som virker til at være meget optaget af at vi skiftes til at betale for vores dates. Det gør mig egentlig ikke noget at vi er fælles omkring det, men jeg kan godt mærke jeg bliver lidt bekymret for om han er for nøjeregnende eller går for meget op i det. Han har direkte spurgt da vi nåede til regningen på anden date og vores seneste date om jeg ikke ville betale den for "der gik nok lige op" med det glas vin han fx havde givet mig tidligere på dagen (hvilket også var lidt skævt, da middag inkl. drikkevarer er noget dyrere end et glad vin til 75 kr.).


RØDT flag.

Han burde have sagt, “jeg tager denne, så kan du tage næste” ved første regning. Eller bare delt første gang.

Han sniger hans egne regnestykker ind på dig, uden du har været en del af det


Ja, sådan en approach ville jeg også have følt var mere naturlig hvis det var. Eller at han lige afventede for at se om jeg selv ville tilbyde at betale da regningen kom på anden date i stedet for at komme det i forkøbet.

Jeg er egentlig bare lidt bekymret for det der med at holde unødigt regnskab med tingene fra starten af - uden/før der er sket noget som giver anledning til det. Fx skiftes mig og veninder også til at give når vi er ude sammen. Det er helt naturligt at vi selv kommer på banen og skiftes til at betale (eller alternativt deler via Mobilepay), så det er aldrig er noget vi har behov for at sidde at holde nøje regnskab med.
1
Marengs
Indlæg: 229
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 13
Likede indlæg: 325

Re: Singletråden

Indlægaf Marengs » 14. apr 2024, 14:07

Misantropen skrev:
Marengs skrev:RØDT flag.

Han burde have sagt, “jeg tager denne, så kan du tage næste” ved første regning.Eller bare delt første gang.

Han sniger hans egne regnestykker ind på dig, uden du har været en del af det

Man kan jo forholdsvis nemt tage del i det selv ved at sige det ikke går op.


Ja. Deraf konklusionen, at det er et rødt flag
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17065
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21305

Re: Singletråden

Indlægaf Misantropen » 14. apr 2024, 14:33

Marengs skrev:
Misantropen skrev:
Marengs skrev:RØDT flag.

Han burde have sagt, “jeg tager denne, så kan du tage næste” ved første regning.Eller bare delt første gang.

Han sniger hans egne regnestykker ind på dig, uden du har været en del af det

Man kan jo forholdsvis nemt tage del i det selv ved at sige det ikke går op.

Ja. Deraf konklusionen, at det er et rødt flag

Hvordan er det et rødt flag at man selv tager del i det?
1
abcd
Indlæg: 6367
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 295
Likede indlæg: 10439

Re: Singletråden

Indlægaf abcd » 14. apr 2024, 15:12

Marengs skrev:
FrkCherry skrev:Jeg kan godt mærke at jeg stadig er ved at finde ud af hvornår jeg skal reagere på "røde flag" ift. mit datingliv.

Jeg har fornyligt mødt og været på et par dates med en fyr, som virker til at være meget optaget af at vi skiftes til at betale for vores dates. Det gør mig egentlig ikke noget at vi er fælles omkring det, men jeg kan godt mærke jeg bliver lidt bekymret for om han er for nøjeregnende eller går for meget op i det. Han har direkte spurgt da vi nåede til regningen på anden date og vores seneste date om jeg ikke ville betale den for "der gik nok lige op" med det glas vin han fx havde givet mig tidligere på dagen (hvilket også var lidt skævt, da middag inkl. drikkevarer er noget dyrere end et glad vin til 75 kr.).


RØDT flag.

Han burde have sagt, “jeg tager denne, så kan du tage næste” ved første regning. Eller bare delt første gang.

Han sniger hans egne regnestykker ind på dig, uden du har været en del af det


Jeg plejer bare at betale uden at sige noget. Så er det spændende om hun af sig selv har meldt sig når vi når hen omkring date 3-4 stykker. De fleste når at tilbyde at betale, men ikke dem alle.
0
Marengs
Indlæg: 229
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 13
Likede indlæg: 325

Re: Singletråden

Indlægaf Marengs » 14. apr 2024, 16:50

Misantropen skrev:
Marengs skrev:
Misantropen skrev:
Marengs skrev:RØDT flag.

Han burde have sagt, “jeg tager denne, så kan du tage næste” ved første regning.Eller bare delt første gang.

Han sniger hans egne regnestykker ind på dig, uden du har været en del af det

Man kan jo forholdsvis nemt tage del i det selv ved at sige det ikke går op.

Ja. Deraf konklusionen, at det er et rødt flag

Hvordan er det et rødt flag at man selv tager del i det?


Det er et rødt flag, når man mod sin vilje skal føre regning med sine aktiviteter, fordi man spiller efter forskellige regler - og modparten kører et regnestykke, der skal gå op efter Hans kriterier, før han vil være sammen med en.
0
Marengs
Indlæg: 229
Tilmeldt: 23. feb 2024, 09:22
Kort karma: 13
Likede indlæg: 325

Re: Singletråden

Indlægaf Marengs » 14. apr 2024, 16:52

abcd skrev:
Marengs skrev:
FrkCherry skrev:Jeg kan godt mærke at jeg stadig er ved at finde ud af hvornår jeg skal reagere på "røde flag" ift. mit datingliv.

Jeg har fornyligt mødt og været på et par dates med en fyr, som virker til at være meget optaget af at vi skiftes til at betale for vores dates. Det gør mig egentlig ikke noget at vi er fælles omkring det, men jeg kan godt mærke jeg bliver lidt bekymret for om han er for nøjeregnende eller går for meget op i det. Han har direkte spurgt da vi nåede til regningen på anden date og vores seneste date om jeg ikke ville betale den for "der gik nok lige op" med det glas vin han fx havde givet mig tidligere på dagen (hvilket også var lidt skævt, da middag inkl. drikkevarer er noget dyrere end et glad vin til 75 kr.).


RØDT flag.

Han burde have sagt, “jeg tager denne, så kan du tage næste” ved første regning. Eller bare delt første gang.

Han sniger hans egne regnestykker ind på dig, uden du har været en del af det


Jeg plejer bare at betale uden at sige noget. Så er det spændende om hun af sig selv har meldt sig når vi når hen omkring date 3-4 stykker. De fleste når at tilbyde at betale, men ikke dem alle.


Hvis ikke du har inviteret, så kommer jeg nok aldrig til at forstå, man som mand ønsker at betale for en hel masse for en, der grundlæggende er fremmed.
0

Tilbage til "Forhold og sex"