Leger han med mig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
mozzarellaosten
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. mar 2024, 18:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Leger han med mig?

Indlægaf mozzarellaosten » 6. mar 2024, 19:10

...
Senest rettet af mozzarellaosten 16. mar 2024, 19:44, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6418
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 767
Likede indlæg: 15196

Re: Leger han med mig?

Indlægaf Ata » 6. mar 2024, 19:17

Jeg forstår slet ikke dit indlæg? Det var dig, der efter 2. date var forbeholden overfor at mødes mere. Da han så trækker sig, vil du pludselig gerne kontakten, og så skal HAN forklare sin tilbagetrækning. Men det var jo dig, der startede med at udtrykke tvivl? Og du skriver, at du ikke ved, hvad han vil med dig, men jeg synes det relevante spørgsmål er hvad du vil med ham? Det virker lidt som om, at du kun vil ham, fordi han trak sig? Eller hvad er det, der gør, at du pludselig (måske) godt vil ham alligevel?
14
mozzarellaosten
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. mar 2024, 18:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Leger han med mig?

Indlægaf mozzarellaosten » 6. mar 2024, 19:21

Ata skrev:Jeg forstår slet ikke dit indlæg? Det var dig, der efter 2. date var forbeholden overfor at mødes mere. Da han så trækker sig, vil du pludselig gerne kontakten, og så skal HAN forklare sin tilbagetrækning. Men det var jo dig, der startede med at udtrykke tvivl? Og du skriver, at du ikke ved, hvad han vil med dig, men jeg synes det relevante spørgsmål er hvad du vil med ham? Det virker lidt som om, at du kun vil ham, fordi han trak sig? Eller hvad er det, der gør, at du pludselig (måske) godt vil ham alligevel?


Tak for svar :)
Jeg vil ham gerne, er reelt interesseret i ham. Dette har jeg flere gange fortalt ham, så han ikke var i tvivl. Årsagen til at jeg ønskede en forklaring på hans tilbagetrækning er, at vi blev enige om at give det et skud, se hinanden, men han var aldrig mulig at lave en aftale med. Jeg skulle altid tage initiativ og til sidst fjernede han mig på sociale medier uden videre. Nu har han opsøgt mig på ny, og dette stiller jeg spørgsmålstegn til, da jeg har følt og tænkt han ikke ønskede kontakt eller at se mig.
0
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6418
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 767
Likede indlæg: 15196

Re: Leger han med mig?

Indlægaf Ata » 6. mar 2024, 19:24

mozzarellaosten skrev:
Ata skrev:Jeg forstår slet ikke dit indlæg? Det var dig, der efter 2. date var forbeholden overfor at mødes mere. Da han så trækker sig, vil du pludselig gerne kontakten, og så skal HAN forklare sin tilbagetrækning. Men det var jo dig, der startede med at udtrykke tvivl? Og du skriver, at du ikke ved, hvad han vil med dig, men jeg synes det relevante spørgsmål er hvad du vil med ham? Det virker lidt som om, at du kun vil ham, fordi han trak sig? Eller hvad er det, der gør, at du pludselig (måske) godt vil ham alligevel?


Tak for svar :)
Jeg vil ham gerne, er reelt interesseret i ham. Dette har jeg flere gange fortalt ham, så han ikke var i tvivl. Årsagen til at jeg ønskede en forklaring på hans tilbagetrækning er, at vi blev enige om at give det et skud, se hinanden, men han var aldrig mulig at lave en aftale med. Jeg skulle altid tage initiativ og til sidst fjernede han mig på sociale medier uden videre. Nu har han opsøgt mig på ny, og dette stiller jeg spørgsmålstegn til, da jeg har følt og tænkt han ikke ønskede kontakt eller at se mig.

Ud fra din fortælling så får jeg det indtryk, at han er blevet meget usikker på sig selv på baggrund af den feedback han har fået fra dig? Så selvom han egentlig nok synes, at du er sød, så gør du ham rigtig usikker på sig selv - bla. pga. din tilbagemelding til ham om, at du trækker dig fra relationen, fordi han er som han er. Det er svært at blive mere sikker i en relation, hvor man får at vide, at den anden synes man er for usikker. Jeg synes, det lyder som et fastlåst sted, I står. Og at det primært er dig, der har været med til at få det låst på en ukonstruktiv måde. Så måske skal I bare indse, at I ikke ligefrem er meant to be?
3
mozzarellaosten
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. mar 2024, 18:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Leger han med mig?

Indlægaf mozzarellaosten » 6. mar 2024, 19:29

[/quote]
Ud fra din fortælling så får jeg det indtryk, at han er blevet meget usikker på sig selv på baggrund af den feedback han har fået fra dig? Så selvom han egentlig nok synes, at du er sød, så gør du ham rigtig usikker på sig selv - bla. pga. din tilbagemelding til ham om, at du trækker dig fra relationen, fordi han er som han er. Det er svært at blive mere sikker i en relation, hvor man får at vide, at den anden synes man er for usikker. Jeg synes, det lyder som et fastlåst sted, I står. Og at det primært er dig, der har været med til at få det låst på en ukonstruktiv måde. Så måske skal I bare indse, at I ikke ligefrem er meant to be?[/quote]

Øv, det kan være du har ret. Kan jeg gøre noget for at løse problemet? Jeg vil rigtig gerne lære ham at kende og mødes. Jeg føler bare, at jeg har prøvet på forskellig vis ved at spørge direkte og jeg får sjældent et direkte svar. Det er ofte et meget vævende svar.
0
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6418
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 767
Likede indlæg: 15196

Re: Leger han med mig?

Indlægaf Ata » 6. mar 2024, 20:15

mozzarellaosten skrev:Ud fra din fortælling så får jeg det indtryk, at han er blevet meget usikker på sig selv på baggrund af den feedback han har fået fra dig? Så selvom han egentlig nok synes, at du er sød, så gør du ham rigtig usikker på sig selv - bla. pga. din tilbagemelding til ham om, at du trækker dig fra relationen, fordi han er som han er. Det er svært at blive mere sikker i en relation, hvor man får at vide, at den anden synes man er for usikker. Jeg synes, det lyder som et fastlåst sted, I står. Og at det primært er dig, der har været med til at få det låst på en ukonstruktiv måde. Så måske skal I bare indse, at I ikke ligefrem er meant to be?

Øv, det kan være du har ret. Kan jeg gøre noget for at løse problemet? Jeg vil rigtig gerne lære ham at kende og mødes. Jeg føler bare, at jeg har prøvet på forskellig vis ved at spørge direkte og jeg får sjældent et direkte svar. Det er ofte et meget vævende svar.

Det er svært at svare på. Har du prøvet at sætte ord på, at du godt kan forstå, at din respons på de første dates var med til at gøre ham endnu mere usikker? Og hvad svarede han i givet fald til det?
1
Brugeravatar
Fønix
Indlæg: 122
Tilmeldt: 5. mar 2024, 17:16
Kort karma: 1
Likede indlæg: 26

Re: Leger han med mig?

Indlægaf Fønix » 6. mar 2024, 20:16

Ata skrev:Jeg forstår slet ikke dit indlæg? Det var dig, der efter 2. date var forbeholden overfor at mødes mere. Da han så trækker sig, vil du pludselig gerne kontakten, og så skal HAN forklare sin tilbagetrækning. Men det var jo dig, der startede med at udtrykke tvivl? Og du skriver, at du ikke ved, hvad han vil med dig, men jeg synes det relevante spørgsmål er hvad du vil med ham? Det virker lidt som om, at du kun vil ham, fordi han trak sig? Eller hvad er det, der gør, at du pludselig (måske) godt vil ham alligevel?


Pletskud.

Dette ville også få mig til, at træde et par skridt tilbage.
0
mozzarellaosten
Indlæg: 13
Tilmeldt: 6. mar 2024, 18:53
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Re: Leger han med mig?

Indlægaf mozzarellaosten » 6. mar 2024, 20:18

Tak til jer! Jeg vil forsøge at række ud til ham. Jeg kan virkelig godt se og læse, at det er mig som har bidraget til det her. Det har ikke været okay!
3
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9138
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22065

Re: Leger han med mig?

Indlægaf Purple Haze » 6. mar 2024, 20:46

Men hvorfor er du interesseret i ham?

Jeg er med på at det er svært at finde en ordentlig mand.
Men hvorfor er ham her interessant?
Du kender ham slet ikke og han er umulig at komme til st mødes med, så i kan lære hinanden at kende.


Derudover har han ikke været specielt sød ved dig.
Hvorfor skulle det blive bedre denne gang?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10230
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1217
Likede indlæg: 18376

Re: Leger han med mig?

Indlægaf .Magic. » 7. mar 2024, 05:35

Jeg forstår ikke hvad du vil have ud af det.

Du har hele tiden meldt ud at det nok ikke fungerede og når han så reagerer på det så er det også forkert. Selvfølgelig skal han ikke bare forsvinde, men at forlange en forklaring efter et helt år virker tåbeligt.
1
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 476
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1423

Re: Leger han med mig?

Indlægaf MissIce » 7. mar 2024, 05:56

Er det ikke nærmere dig, der leger med ham? :gruble:
2
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 857
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1895

Re: Leger han med mig?

Indlægaf Precaseptica » 7. mar 2024, 06:54

mozzarellaosten skrev:Tak til jer! Jeg vil forsøge at række ud til ham. Jeg kan virkelig godt se og læse, at det er mig som har bidraget til det her. Det har ikke været okay!


Det kommer vel an på hvad du vil. Jeg kan ikke se, at du skulle have handlet imod dig selv, selvom det måske har været lidt hårdt for ham at høre dit ærlige indtryk. Men dit indtryk er jo altså dit indtryk.

Pas nu på ikke at starte noget op igen, fordi det der egentlig var rart var at have nogen at skrive med. Hvis du prøver på ham igen, så vær mere sikker på, at der var noget at komme efter. Fordi han lyder ikke som én, der ville have godt af, at du starter igen, for så at trække dig igen, fordi det faktisk mere var selskabet og beskederne end personen.

Din reaktion var din reaktion af en grund, og for mig at se indeholder den al den sandhed du skal bruge her.
4
Brugeravatar
Ata
Indlæg: 6418
Tilmeldt: 19. sep 2018, 18:25
Kort karma: 767
Likede indlæg: 15196

Re: Leger han med mig?

Indlægaf Ata » 7. mar 2024, 07:26

Precaseptica skrev:
mozzarellaosten skrev:Tak til jer! Jeg vil forsøge at række ud til ham. Jeg kan virkelig godt se og læse, at det er mig som har bidraget til det her. Det har ikke været okay!


Det kommer vel an på hvad du vil. Jeg kan ikke se, at du skulle have handlet imod dig selv, selvom det måske har været lidt hårdt for ham at høre dit ærlige indtryk. Men dit indtryk er jo altså dit indtryk.

Pas nu på ikke at starte noget op igen, fordi det der egentlig var rart var at have nogen at skrive med. Hvis du prøver på ham igen, så vær mere sikker på, at der var noget at komme efter. Fordi han lyder ikke som én, der ville have godt af, at du starter igen, for så at trække dig igen, fordi det faktisk mere var selskabet og beskederne end personen.

Din reaktion var din reaktion af en grund, og for mig at se indeholder den al den sandhed du skal bruge her.

Enig. Det ville nok være klogt lige at overveje, hvad motivationen er og om der faktisk er chance for, at næste date skulle forløbe meget anderledes.
0

Tilbage til "Forhold og sex"