Dating apps/sider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
mtt
Indlæg: 5
Tilmeldt: 26. nov 2018, 15:56
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Dating apps/sider

Indlægaf mtt » 7. apr 2024, 22:18

Jep, jeg undrer mig over hvor man kan finde en måske kommende kæreste :gruble:
Synes ikke ligefrem de steder jeg har prøvet giver resultat.... Jo, likes, men beskeder udebliver.... Og tjae, det sted hvor man skal matche for at kunne skrive, der ender det typisk med et match hvor der så ikke sker mere :gruble: og det er uanset om jeg skriver først eller modparten skriver først.... Skriver jeg først virker det som om mændenes bliver skræmt, og når jeg svarer deres beskeder hører jeg heller ikke mere :gruble: sidste startede med at spørge om jeg havde haft en god dag, og valgte at svare ja, og at det håbede jeg også at han havde? Og har så ikke hørt mereog det er et par dage siden :forvirret:

Såå hit me hvor finder man en sød mand der faktisk ønsker at mødes og udforske kemien? :blomst:

Jeg har forresten af uransagelige årsager ikke adgang til Facebook Dating :forvirret:
0
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1157
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 91
Likede indlæg: 957

Re: Dating apps/sider

Indlægaf Jydepigen » 8. apr 2024, 07:57

Velkommen i klubben..
Har tilmeldt mig Happn, Tinder og Facebook dating.
Godt nok begrænset med aktivitet og nærmest ingen skriverier og hvis der endelig er det, så dør de hurtigt ud.
Når man ikke bare er interesseret i et hurtigt knald, så er der langt mellem fiskene, der gider at lære hinanden at kende.
0
Jason.B
Indlæg: 67
Tilmeldt: 27. jan 2023, 11:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 142

Re: Dating apps/sider

Indlægaf Jason.B » 8. apr 2024, 08:16

Tjo det er måske en anelse kontroversielt. Men venne-grupperne på facebook. Specifikt tænker jeg søde venner gruppen. Jeg har siden min skilsmisse fundet et par gode venner og et par dates, hvor af de ene nok er på vej over i lidt mere end dating.
Udgangspunktet er at finde venner, men er kemien der, er den der og det kan man jo aldrig vide på forhånd
1

Tilbage til "Forhold og sex"