Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12260

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Smiling_Goat » 28. nov 2023, 07:38

Han overraskede mig med julebelysning, da jeg kom sent hjem forleden. Ikke bare en kæde. Han havde nærmest pakket hus, lade osv. Ind :lol:

Det begyndte allerede ved indkørslen til vores grund, og da jeg kom ned til vores hus var jeg simpelthen lige nødt til at stoppe bilen et kort øjeblik.

Det er så sindssygt hyggeligt :love:
14
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 4012
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 408
Likede indlæg: 5262

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf girl_beat » 28. nov 2023, 08:00

Smiling_Goat skrev:Han overraskede mig med julebelysning, da jeg kom sent hjem forleden. Ikke bare en kæde. Han havde nærmest pakket hus, lade osv. Ind :lol:

Det begyndte allerede ved indkørslen til vores grund, og da jeg kom ned til vores hus var jeg simpelthen lige nødt til at stoppe bilen et kort øjeblik.

Det er så sindssygt hyggeligt :love:

SKØN overraskelse i denne mørke tid :-D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3101
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 436
Likede indlæg: 8124

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Charly » 28. nov 2023, 10:24

Hunden er syg - ekseptionelt dårlig mave - og han har været ude med ham fem gange i nat og jeg har fået lov at blive liggende i min varme seng.
3
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12260

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Smiling_Goat » 2. dec 2023, 21:19

Vi havde besøg af min mor, og hun fortalte, at hun havde lidt svært med at komme op af et sæt trapper uden et særligt gelænder.

Så byggede han da bare lige et :dåne:
15
Fynerfin82
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 179
Likede indlæg: 4083

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Fynerfin82 » 6. dec 2023, 19:48

Han kørte små 80 km for at fixe min bil :lun:
Mine bolte på det ene baghjul var af en eller anden grund blevet meget løse, så løse at jeg kunne skrue de 2 af dem af med fingrene. Jeg skrev og spurgte om jeg kunne køre hjem i bilen, men det kunne der ikke være tale om. Da han skruede på boltene, konstaterede han, at jeg næppe kunne være kørt 10 km mere før hjulet ville være faldet af :shock: Så jeg er ret taknemmelig for at han insisterede på at han skulle komme og fixe bilen.
7
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 214
Likede indlæg: 6208

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Contrast » 8. dec 2023, 08:02

Jeg blev syg i dag og min kæreste og jeg skulle ses i morgen. Jeg spurgte ham om vi skulle aflyse, og han svarede kærligt at det var helt op til mig. Jeg sagde at jeg jo ikke ville smitte ham, men omvendt ville jeg rigtig gerne se ham. Så svarer han "du er værd at blive smittet for" :blush2: :love:
1
Inge Færch Schott
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16494
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30820

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 8. dec 2023, 08:23

Contrast skrev:Jeg blev syg i dag og min kæreste og jeg skulle ses i morgen. Jeg spurgte ham om vi skulle aflyse, og han svarede kærligt at det var helt op til mig. Jeg sagde at jeg jo ikke ville smitte ham, men omvendt ville jeg rigtig gerne se ham. Så svarer han "du er værd at blive smittet for" :blush2: :love:


Man kan godt læse, at I er nyforelskede :lun: :D
Min mand skulle en gang komme med færgen (dengang vi stadig datede) Da den afgang han skulle med blev aflyst, kørte han ud og tog en anden og kørte hele vejen over Fyn til Sønderjylland i stedet.
Det ville han næppe gøre nu, hvis det var :lol:
Senest rettet af TinaW 8. dec 2023, 08:43, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13063
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 21855

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 8. dec 2023, 08:38

TinaW skrev:
Contrast skrev:Jeg blev syg i dag og min kæreste og jeg skulle ses i morgen. Jeg spurgte ham om vi skulle aflyse, og han svarede kærligt at det var helt op til mig. Jeg sagde at jeg jo ikke ville smitte ham, men omvendt ville jeg rigtig gerne se ham. Så svarer han "du er værd at blive smittet for" :blush2: :love:


Man kan godt læse, at i er nyforelskede :lun: :D


Enig - jeg flytter på gæsteværelset og holder 2 meters afstand når min mand er syg :-D :lol:
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16494
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30820

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 8. dec 2023, 08:43

Pandesteg skrev:
TinaW skrev:
Contrast skrev:Jeg blev syg i dag og min kæreste og jeg skulle ses i morgen. Jeg spurgte ham om vi skulle aflyse, og han svarede kærligt at det var helt op til mig. Jeg sagde at jeg jo ikke ville smitte ham, men omvendt ville jeg rigtig gerne se ham. Så svarer han "du er værd at blive smittet for" :blush2: :love:


Man kan godt læse, at i er nyforelskede :lun: :D


Enig - jeg flytter på gæsteværelset og holder 2 meters afstand når min mand er syg :-D :lol:


Det samme her :D
2
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2088
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 214
Likede indlæg: 6208

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Contrast » 14. dec 2023, 18:52

Vi havde i går aftalt at ses efter arbejde, hvor vi skulle mødes ved et indkøbscenter da jeg skulle hente medicin, hvor vi så skulle hjem til mig bagefter. Da jeg var ved at have fri og skulle til at tage afsted fra arbejdspladsen, ringede han til mig og sagde at han havde en overraskelse til mig. Jeg kigger så ud af vinduet og ser at han står der og venter på mig :dåne: så vi fulgtes ad ind til indkøbscenteret sammen, inden vi tog hjem til mig :)

Han havde i øvrigt taget sin Nintendo Switch med i tasken, da han havde foreslået at jeg gerne måtte låne den hen over ferien, fordi han selv havde nogle spil på sin PlayStation han skulle have gennemført. Så da vi kom hjem til mig, fik han sat den til :lun:
6
Inge Færch Schott
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10264
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1228
Likede indlæg: 18516

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf .Magic. » 22. dec 2023, 10:46

Han er ved at pakke en gave ind til mig og står og bander over at båndet ikke vil som han vil - Det er tydeligt at gaveindpakning ikke lige er hans speciale :lol: :lun:
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4505
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 944
Likede indlæg: 4735

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Panton » 22. dec 2023, 12:55

.Magic. skrev:Han er ved at pakke en gave ind til mig og står og bander over at båndet ikke vil som han vil - Det er tydeligt at gaveindpakning ikke lige er hans speciale :lol: :lun:



Det kan også drille, just saying :D Men man ligger ikke rigtigt mærke til det, ellers er jeg bare vant til at min ex altid har brugt gaffatape til gaver :genert: Og bånd, nej det bruger han så heller ikke. Sidste jul fik jeg en gave der lå i en sort sæk, med gråt gaffatape :engel:

skal I holde jul hos dig?
3
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16494
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30820

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 22. dec 2023, 13:09

Panton skrev:
.Magic. skrev:Han er ved at pakke en gave ind til mig og står og bander over at båndet ikke vil som han vil - Det er tydeligt at gaveindpakning ikke lige er hans speciale :lol: :lun:



Det kan også drille, just saying :D Men man ligger ikke rigtigt mærke til det, ellers er jeg bare vant til at min ex altid har brugt gaffatape til gaver :genert: Og bånd, nej det bruger han så heller ikke. Sidste jul fik jeg en gave der lå i en sort sæk, med gråt gaffatape :engel:

skal I holde jul hos dig?


Bor de ikke sammen, når altså han er i DK?
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4505
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 944
Likede indlæg: 4735

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Panton » 22. dec 2023, 13:17

TinaW skrev:
Panton skrev:
.Magic. skrev:Han er ved at pakke en gave ind til mig og står og bander over at båndet ikke vil som han vil - Det er tydeligt at gaveindpakning ikke lige er hans speciale :lol: :lun:



Det kan også drille, just saying :D Men man ligger ikke rigtigt mærke til det, ellers er jeg bare vant til at min ex altid har brugt gaffatape til gaver :genert: Og bånd, nej det bruger han så heller ikke. Sidste jul fik jeg en gave der lå i en sort sæk, med gråt gaffatape :engel:

skal I holde jul hos dig?


Bor de ikke sammen, når altså han er i DK?



jojo, men det kunne jo være at de skulle holde jul med magics familie, eller mor ihvertfald.
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10264
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1228
Likede indlæg: 18516

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf .Magic. » 22. dec 2023, 21:26

Panton skrev:
TinaW skrev:
Panton skrev:
.Magic. skrev:Han er ved at pakke en gave ind til mig og står og bander over at båndet ikke vil som han vil - Det er tydeligt at gaveindpakning ikke lige er hans speciale :lol: :lun:



Det kan også drille, just saying :D Men man ligger ikke rigtigt mærke til det, ellers er jeg bare vant til at min ex altid har brugt gaffatape til gaver :genert: Og bånd, nej det bruger han så heller ikke. Sidste jul fik jeg en gave der lå i en sort sæk, med gråt gaffatape :engel:

skal I holde jul hos dig?


Bor de ikke sammen, når altså han er i DK?



jojo, men det kunne jo være at de skulle holde jul med magics familie, eller mor ihvertfald.

Vi tager over til mine svigerforældre på Fyn i morgen og holder jul med hans datter, bror + hans kæreste og deres to drenge. Den 24. er vi hjemme - dyrene og os to :lun:
0

Tilbage til "Forhold og sex"