Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9012
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1530
Likede indlæg: 25777

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. jul 2023, 16:59

Jeg kom træt hjem efter døgnvagt, og blev puttet på sofaen til en middagslur, imens han gik i køkkenet.

Jeg havde hapset et ja tak til entrecote i brugsen, så var resten op til ham :D.
Så det blev til lækre grillede bøffer, hjemmelavede pommes (helt fra bunden og i frituren) og en lækker whiskey sauce.
Og så havde han lavet en virkelig god salat, med bl.a. friske ærter han selv har bælget, asparges, radisser, lækker frisk og sprød salat.
Jeg blev plantet i en havestol, i solen, med en halv flaske rose.

Og han har også taget opvask og oprydning.
Jeg er stadig lidt træt, småtipsy og glad i låget :lun:
14
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9012
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1530
Likede indlæg: 25777

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. jul 2023, 08:12

Tog på nattetur og hentede halvfuld teenagee, som gr. Forsinket tog missede bussen hjem.
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Linselusen
Indlæg: 46
Tilmeldt: 26. aug 2015, 15:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 121

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Linselusen » 20. jul 2023, 10:16

Han er lige kommet hjem med tre forskellige slags suppe fra den kinesiske. Jeg vågnede med hovedpine og ondt i halsen.
Han skulle lige ind til byen efter nogle småting. Det var så dejlig varm suppe til mig. Jeg er generelt ikke fan af suppe men eeeelsker kinesisk suppe.
Han har også båret min hvilestol fra mit værelse og ind i stuen.
Nøj! Han er dejlig!
10
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12261

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Smiling_Goat » 26. jul 2023, 10:48

Han bryder sig virkelig ikke om suppe, men jeg er ved at dø (mindst) af forkølelse, så han lavede suppe til mig i går og gør det igen i aften :lun:
4
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10283
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1229
Likede indlæg: 18560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf .Magic. » 29. jul 2023, 10:13

Han har pudset vinduer på begge sider :lun:
2
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Summer » 3. aug 2023, 09:55

Han tog med mig til tandlægen igår. Jeg fik pludselig voldsom tandpine natten til mandag, og fik en akuttid hos tandlægen. Og jeg har tandlægeskræk og vidste næsten med sikkerhed, at de ville hive min visdomstand ud. Og ellers har han holdt øje med mig og givet masser af trøstende kram og kys. Jeg var også så uheldig, at jeg oveni samtidig skulle døje med opkast og kvalme. :forvirret2:
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9012
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1530
Likede indlæg: 25777

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 15. aug 2023, 20:22

Vi har fået hund, og han er tosset med den.
Han hilser overstrømmende kærligt og begejstret på den, og den bliver hilst på før mig :sarkasme:

Da vi havde spist aftensmad i dag, fylder han hundens vandskål op, først blev den skyllet og vasket ren, så kom der frisk kold vand i - på den der "det får lige lov til at løbe" måden.
Og så tappede han en stor portion isterninger fra automaten :lol:

Vores hund får simpelthen isvand serveret :D

Det er godt at han er en sød, kærlig og nærværende kæreste der også forkæler, kysser og krammer på mig, ellers var jeg nok blevet lidt fornærmet :genert:
Senest rettet af Madam Pomfrey 16. aug 2023, 12:14, rettet i alt 1 gang.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16513
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1422
Likede indlæg: 30861

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TinaW » 16. aug 2023, 06:56

Sendt mig et billede af plejekillingen, som han har taget ud af kravlegården og underholder lidt.
4
Sofakartoflen
Indlæg: 3925
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 437
Likede indlæg: 9337

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Sofakartoflen » 17. aug 2023, 08:13

Jeg er syg - og presset, fordi vi skal have lavet tilstandsrapport på mandag, og der er masser af hængepartier at tage fat i. Det er selvfølgelig også min kærestes problem, men han er lige startet op efter ferie i denne uge. Alligevel har han bedt om fri i morgen, og det er sødt, fordi jeg ved, at han ikke har været glad for at gøre det, når han lige har haft ferie og ikke kan have nået at arbejde sig langt nok ned på ordrelisten.
1
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 104
Likede indlæg: 4938

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Patience » 22. aug 2023, 17:41

Jeg sendte ham et nuttet billede af min kat og fik et svar retur om at han, katten, er så kær at han kunne implodere universet, hvis han ville.

Det må være i top 5 af karaktertræk jeg elsker hos min kæreste, hvor glad han er for katte :lun:
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9012
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1530
Likede indlæg: 25777

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 22. aug 2023, 17:45

Kæreste: "jeg er virkelig ikke god til det med gaver"
Kæreste *giver mig et tre dages hotel ophold et valgfrit sted i Europa*

Jeg synes han gjorde det mere end glimrende :lun:

Og på kun et par timers søvn har han også sørget for at handle og lave lækker aftensmad mad til mig, og kysset og krammet mig smørblød i krop og sjæl :blush2: :lun: :blush2:
4
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Phlox9 » 28. aug 2023, 19:33

Min kæreste har været på kanotur i Sverige med nogle venner siden torsdag morgen, og jeg har også været væk i weekenden, så vi sås først i eftermiddag, da jeg kom hjem.

Han var ret baldret efter turen, så efter aftensmaden ville han lige slå mave på sofaen og faldt i søvn. Da han lige var faldet i søvn, lagde han hånden på min arm og sagde kærligt i søvne: “DU … er det modsatte af vildmarken.” :lol:
4
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12261

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Smiling_Goat » 7. sep 2023, 20:18

Jeg kom hjem kl. 21.30 uden at have fået hverken vådt eller tørt siden frokost, og han tilbød mig uden tøven resten/halvdelen af sin pizza og gik i køkkenet efter noget andet til sig selv.

Det var egentligt meget sødt. Unødvendigt, men meget sødt.
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5955
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14810

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 7. sep 2023, 20:34

Han var en røv i forhold til at skulle afsted for at kigge på bil igår, men han har også overtaget al forhandling (jeg kan ikke forhandle!) og kontakt mellem forhandler og låneudbyder. Vi gik fra at de tilbød 5000 pund for min bil til 5800 og 278 pund om mdr. til 206.

Derefter ringede han til forhandleren og betalte depositum for bilen, så den ikke ville blive solgt til anden side.
Det satte jeg ret meget pris på, for jeg er fuldkommen latterligt dårlig til at forhandle og jeg har været på arbejde og til job interview i dag, så jeg havde ikke tid til at ordne noget selv.

Så meget sød kæreste - som btw er fuldkommen klar til at flytte væk fra hans barndomsby og længere væk fra familien, så jeg kan (potentielt) komme til at arbejde for en premier league klub :lun:
6
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9012
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1530
Likede indlæg: 25777

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Madam Pomfrey » 23. sep 2023, 16:19

Han var faldet over en annonce i en lokal facebook gruppe, om en mindre bolig til leje, og kommenterer af han synes det er lidt dyrt. jeg spurgte, for sjov, om han da var ved at flytte hjemmefra

Med forsikring i stemmen siger han "nej, nej, nej for fanden" "nej skat, det kunne jeg aldrig drømme om, jeg bliver hvor jeg er, du må aldrig tro andet"
Efter en kæmpe krammer og kys
"Hvis jeg nogensinde får sådan en hjerneblødning , hvis jeg bliver utidigt og i et presset øjeblik så meget som overvejer at flytte, så tager du lige en alvorssnak med mig, og husker mig på hvor fantastisk du er, og hvor go du er for mig, og så sender du mig i skammekrogen". :lun:

Vi blev enige om at lige som Emil fra Lønneberg bliver sendt i skuret og snitte træmænd, når han er umuligt, så må jeg sende kæresten på kontoret og binde fluer :lol:
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forhold og sex"