Tråden for fillers og Botox & andet godt

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Trappestige
Kort karma: 28
Likede indlæg: 527

Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Trappestige » 2. sep 2018, 20:29

Skal vi ikke have sådan en herinde?

Jeg fik for 3 uger siden ca. 1,8 ml. Teosyal i læberne og det er så godt som væk allerede. :rulle: Bye bye, flere tusinde kroner :wave:
Jeg ved ikke om det er fordi det er første gang jeg får filler i læberne, eller om det bare ikke var passede godt til mig. Der har i al fald været problemer med læberne lige fra start. Jeg skulle nok, i bagklogskabens lys, have startet med max. 1 ml. første gang- og det var også lidt planen, men en dum behandler gjorde at jeg valgte at få en sprøjte mere. Mine læber hævede voldsomt op, virkelig voldsomt! Det gjorde selvsagt sindssygt ondt at rende rundt sådan og selvom jeg kølede ned og ned og masserede de værste kugler væk, blev de ved at gøre ondt efterhånden som den værste hævelse forsvandt. Og SÅ sprak de! Det gør de stadig, jeg piller dagligt et tykt lag hud af og ingen af mine million pomader kan hele dem ordentligt op.

Nå, men nu er de sådan liige lidt mere end jeg havde naturligt, hvilket var lig med to streger. Det er ret fint. For et par dage siden var det perfekt, så næste gang skal jeg kun have 1 ml. i, max. så jeg forhåbentlig rammer dét.

Er der klinikker i midtjylland der kører events mon? Er der nogle der kan anbefale klinikker omkring Århus/Randers/Viborg/Silkeborg til fillers?
1
Trappestige

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Trappestige » 2. sep 2018, 20:38

Jeg fik også Botox i samme ombæring, og det kan jeg ikke sætte en finger på. Jeg har ingen rynker i panden, men havde en rigtig dum og stor bule mellem brynene, i sær når jeg prøvede at rynke brynene eller pga. solen. Den er helt væk nu. Det samme er mine meget fine smilerynker ved øjnene. Han nænnede næsten ikke at give mig Botox, da jeg ingen rynker havde som sådan, men jeg fik ham heldigvis overtalt. Jeg ELSKER resultatet! Jeg ser forandringen så tydeligt selv og fatter ikke at jeg ikke har gjort det noget før. Det er jo også dét, der er meningen. At man bliver glad selv, og ikke at andre nødvendigvis kan se at man har fået lavet noget. :gogo:
2
Fynerfin82
Kort karma: 7
Likede indlæg: 127

Indlægaf Fynerfin82 » 4. sep 2018, 10:12

Jeg er så meget i overvejelsesfasen omkring at få fixet de begyndende rynker og fine linier. Jeg synes det er en stor beslutning, for når du først er startet går du næppe tilbage til rynker mv.

Vores lokale klinik har gratis konsultation, så tænker jeg snart skal have booket tid til en indledende snak. Og indtil da håber jeg der kommer flere gode historier som din egen.
1
Sool
Kort karma: 16
Likede indlæg: 229

Indlægaf Sool » 4. sep 2018, 10:29

Jeg har fået botox i "bekymringsrynken" hos neuroklinikken på Fyn. Det koster ca 400 pr gang for bekymringsrynken, og jeg var så glad for resultatet, at jeg skal have en omgang mere her i midten af september. Hvis det skal koste mig 1200-1600 kr om året ikke at ligne en sur kost, så gør jeg det gerne :-D
4
Trappestige

Indlægaf Trappestige » 4. sep 2018, 10:47

Sool skrev:Jeg har fået botox i "bekymringsrynken" hos neuroklinikken på Fyn. Det koster ca 400 pr gang for bekymringsrynken, og jeg var så glad for resultatet, at jeg skal have en omgang mere her i midten af september. Hvis det skal koste mig 1200-1600 kr om året ikke at ligne en sur kost, så gør jeg det gerne :-D

Hvordan var det hos Neuroklinikken? Han kommer til Århus også nemlig, så jeg havde egentlig tænkt at han skulle være min Botox mand fremover.
0
Trappestige

Indlægaf Trappestige » 4. sep 2018, 10:49

Fynerfin82 skrev:Jeg er så meget i overvejelsesfasen omkring at få fixet de begyndende rynker og fine linier. Jeg synes det er en stor beslutning, for når du først er startet går du næppe tilbage til rynker mv.

Vores lokale klinik har gratis konsultation, så tænker jeg snart skal have booket tid til en indledende snak. Og indtil da håber jeg der kommer flere gode historier som din egen.

Jeg går i hvert fald aldrig tilbage. Også selvom jeg ikke havde rynker som sådan- men mit ansigt ser bare lidt mere friskt ud somehow. Dét er jeg fan af. Og så er Botox heldigvis ikke lige så dyr en udgift som fillers.
1
Sool
Kort karma: 16
Likede indlæg: 229

Indlægaf Sool » 4. sep 2018, 10:52

Trappestige skrev:
Sool skrev:Jeg har fået botox i "bekymringsrynken" hos neuroklinikken på Fyn. Det koster ca 400 pr gang for bekymringsrynken, og jeg var så glad for resultatet, at jeg skal have en omgang mere her i midten af september. Hvis det skal koste mig 1200-1600 kr om året ikke at ligne en sur kost, så gør jeg det gerne :-D

Hvordan var det hos Neuroklinikken? Han kommer til Århus også nemlig, så jeg havde egentlig tænkt at han skulle være min Botox mand fremover.

Ret hurtigt ind-ud, også til forundersøgelsen. Men han lader til at vide, hvad han laver, og det gjorde hverken ondt eller var ubehageligt på nogen anden måde. Jeg valgte ham ud fra Angelinas (som vist ikke er her mere?) anbefalinger, og hun har vist brugt ham længe uden problemer :)
0
Trappestige

Indlægaf Trappestige » 4. sep 2018, 11:07

Sool skrev:
Trappestige skrev:

Ret hurtigt ind-ud, også til forundersøgelsen. Men han lader til at vide, hvad han laver, og det gjorde hverken ondt eller var ubehageligt på nogen anden måde. Jeg valgte ham ud fra Angelinas (som vist ikke er her mere?) anbefalinger, og hun har vist brugt ham længe uden problemer :)

Det har jeg også læst- at det går rigtig hurtigt, især til events. I Århus skulle de endda alle stå i en kø i samme rum og se hinanden blive sprøjtet som ved et samlebånd. :tie: Men folk skriver også at han er dygtig, så det rører mig egentlig ikke.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1413
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12577

Indlægaf Fru Sunshine » 4. sep 2018, 14:11

Jeg fik botox for 4 år siden, og jeg elskede det. Det virkede bare ikke ret længe, og jeg fik aldrig fyldt på.
Men det kommer, for jeg vil have det igen. Snart.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Trappestige

Indlægaf Trappestige » 4. sep 2018, 16:02

Fru Sunshine skrev:Jeg fik botox for 4 år siden, og jeg elskede det. Det virkede bare ikke ret længe, og jeg fik aldrig fyldt på.
Men det kommer, for jeg vil have det igen. Snart.

Det er noget med at det holder længere og længere tid, for hver gang man får det. Første gang fiser det hurtigt ud, ligesom med fillers.
1
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 701
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4709

Indlægaf Vira » 4. sep 2018, 16:09

Jeg får botox i bekymringsrynken hver 3 måned, elsker det :D Skal have næste gang d. 17. Jeg bruger en klinik der ligger i byen og giver 1000 kroner pr. gang. Overvejede på et tidspunkt Neuro, men synes det blev for besværligt da de ikke kommer i nærheden af hvor jeg bor
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3349

Indlægaf BlueBunny » 4. sep 2018, 19:45

Nogen der kan anbefale et sted i Storkøbenhavn?
Gerne med ok parkering. Gider ikke det offentlige hvis jeg skal vove mig ud i den slags
0
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 128
Likede indlæg: 876

Indlægaf Tata » 5. sep 2018, 16:40

Trappestige skrev:Skal vi ikke have sådan en herinde?

Jeg fik for 3 uger siden ca. 1,8 ml. Teosyal i læberne og det er så godt som væk allerede. :rulle: Bye bye, flere tusinde kroner :wave:
Jeg ved ikke om det er fordi det er første gang jeg får filler i læberne, eller om det bare ikke var passede godt til mig. Der har i al fald været problemer med læberne lige fra start. Jeg skulle nok, i bagklogskabens lys, have startet med max. 1 ml. første gang- og det var også lidt planen, men en dum behandler gjorde at jeg valgte at få en sprøjte mere. Mine læber hævede voldsomt op, virkelig voldsomt! Det gjorde selvsagt sindssygt ondt at rende rundt sådan og selvom jeg kølede ned og ned og masserede de værste kugler væk, blev de ved at gøre ondt efterhånden som den værste hævelse forsvandt. Og SÅ sprak de! Det gør de stadig, jeg piller dagligt et tykt lag hud af og ingen af mine million pomader kan hele dem ordentligt op.

Nå, men nu er de sådan liige lidt mere end jeg havde naturligt, hvilket var lig med to streger. Det er ret fint. For et par dage siden var det perfekt, så næste gang skal jeg kun have 1 ml. i, max. så jeg forhåbentlig rammer dét.

Er der klinikker i midtjylland der kører events mon? Er der nogle der kan anbefale klinikker omkring Århus/Randers/Viborg/Silkeborg til fillers?

Malling og Jensen i Århus laver smukke læber. Bed om Karina, hun er seriøst en læbe-tryllekunstner, og bed om at få Volbella fra Juvederm, det er en blød naturlig, holdbar filler i.

https://www.bymallingjensen.dk/
1
Free Worl Boss
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 200
Likede indlæg: 2026

Indlægaf Knirkemis » 5. sep 2018, 16:46

BlueBunny skrev:Nogen der kan anbefale et sted i Storkøbenhavn?
Gerne med ok parkering. Gider ikke det offentlige hvis jeg skal vove mig ud i den slags

Klinik Rude på Frederiksberg. Jeg har været hos dem 4 gange nu og er meget tilfreds. Jeg får kun for bekymringsrynken, fordi jeg ikke er specielt ramt endnu, men hellere vil forebygge end “helbrede”.
1
Trappestige

Indlægaf Trappestige » 5. sep 2018, 17:18

Tata skrev:
Trappestige skrev:Skal vi ikke have sådan en herinde?

Malling og Jensen i Århus laver smukke læber. Bed om Karina, hun er seriøst en læbe-tryllekunstner, og bed om at få Volbella fra Juvederm, det er en blød naturlig, holdbar filler i.

https://www.bymallingjensen.dk/

Dem kender jeg godt. De er simpelthen så naturligt søde derinde. Men de kører med fast pris på 2500 kr. på fillers. Jeg ved at det er pengene værd, det kan man se på deres resultater og deres service er i top. Jeg kunne godt tænke at finde et billigere sted eller nogle der lavede events, men det ender nok med at blive hos dem. Regner også med at det holder længere tid, efterhånden som man får fyldt op og så er de 2500 OK. :gogo:
0

Tilbage til "Skønhed"