Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15899

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Aima » 18. okt 2019, 19:33

lupo28 skrev:Jeg har lige fået filler for 1. gang i læberne i dag og har fandme fået andenæp, selvom jeg sagde til dem, at det var jeg så nervøs for at ende med at få :wacko: Please sig at der er en chance for at det bare hævet og det nok skal blive bedre de næste par dage.
Kan man massere det, så det bliver mere jævnt?


Jeg tror helt sikkert det falder meget. De fleste er ret hævede et par dage efter behandling. Og ja, hvis det føles hårdt kan du godt prøve at massere lidt.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
lupo28
Indlæg: 19
Tilmeldt: 12. jul 2016, 10:57
Kort karma: 6
Likede indlæg: 19

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf lupo28 » 18. okt 2019, 19:38

Aima skrev:
lupo28 skrev:Jeg har lige fået filler for 1. gang i læberne i dag og har fandme fået andenæp, selvom jeg sagde til dem, at det var jeg så nervøs for at ende med at få :wacko: Please sig at der er en chance for at det bare hævet og det nok skal blive bedre de næste par dage.
Kan man massere det, så det bliver mere jævnt?


Jeg tror helt sikkert det falder meget. De fleste er ret hævede et par dage efter behandling. Og ja, hvis det føles hårdt kan du godt prøve at massere lidt.


Tak for dit svar, det håber jeg virkelig det gør, har lagt lidt is på og taget en antihistamin, så håber det er bedre i morgen ellers blive min bytur hvertfald droppet :nerve: og ja der er ret hårdt lige nu
0
Fræksak
Indlæg: 2498
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4256

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Fræksak » 27. aug 2021, 10:01

Jeg hiver lige denne tråd op igen!

Jeg tog springet i går og har fået lidt botox i panden og filler i marionetlinjerne (furer fra mundvige til hage).

Er der nogen, der kan svare mig på, om de har fået hovedpine af botox? Jeg kan læse mig frem til, at det kan være en (forbigående) bivirkning, men jeg er alligevel lidt urolig for, om det nu også går væk igen. Det er knap et døgn siden jeg blev stukket, og jeg kunne faktisk mærke hovedpinen nærmest med det samme.

Filleren er usynlig - som i man kan under ingen omstændigheder se, at jeg har fået for 5.500 kr!! Jeg ringede til klinikken i går allerede efter nogle timer for at sige det og har fået en tid på mandag (og har stadig en follow-up tid om et par uger).

Er der nogen, der vil dele ud af deres erfaringer hvis I har fået lignende behandlinger? Nogen der har fået hovedpine af botox i panden?
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15899

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Aima » 27. aug 2021, 11:41

Fræksak skrev:Jeg hiver lige denne tråd op igen!

Jeg tog springet i går og har fået lidt botox i panden og filler i marionetlinjerne (furer fra mundvige til hage).

Er der nogen, der kan svare mig på, om de har fået hovedpine af botox? Jeg kan læse mig frem til, at det kan være en (forbigående) bivirkning, men jeg er alligevel lidt urolig for, om det nu også går væk igen. Det er knap et døgn siden jeg blev stukket, og jeg kunne faktisk mærke hovedpinen nærmest med det samme.

Filleren er usynlig - som i man kan under ingen omstændigheder se, at jeg har fået for 5.500 kr!! Jeg ringede til klinikken i går allerede efter nogle timer for at sige det og har fået en tid på mandag (og har stadig en follow-up tid om et par uger).

Er der nogen, der vil dele ud af deres erfaringer hvis I har fået lignende behandlinger? Nogen der har fået hovedpine af botox i panden?


Jeg får konsekvent hovedpine efter botoxbehandlinger. Jeg er 100 % sikker på sammenhængen, for jeg har fået behandlinger ca. to gange årligt i otte år, og jeg har ellers nærmest aldrig hovedpine. Det varer et par døgn hos mig og så er det dampet af :)

Træls med filleren! Min veninde gav også en formue for at få mindsket mørke rander med filler, og det var komplet spild af penge.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Fræksak
Indlæg: 2498
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4256

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Fræksak » 27. aug 2021, 12:11

Aima skrev:
Fræksak skrev:Jeg hiver lige denne tråd op igen!

Jeg tog springet i går og har fået lidt botox i panden og filler i marionetlinjerne (furer fra mundvige til hage).

Er der nogen, der kan svare mig på, om de har fået hovedpine af botox? Jeg kan læse mig frem til, at det kan være en (forbigående) bivirkning, men jeg er alligevel lidt urolig for, om det nu også går væk igen. Det er knap et døgn siden jeg blev stukket, og jeg kunne faktisk mærke hovedpinen nærmest med det samme.

Filleren er usynlig - som i man kan under ingen omstændigheder se, at jeg har fået for 5.500 kr!! Jeg ringede til klinikken i går allerede efter nogle timer for at sige det og har fået en tid på mandag (og har stadig en follow-up tid om et par uger).

Er der nogen, der vil dele ud af deres erfaringer hvis I har fået lignende behandlinger? Nogen der har fået hovedpine af botox i panden?


Jeg får konsekvent hovedpine efter botoxbehandlinger. Jeg er 100 % sikker på sammenhængen, for jeg har fået behandlinger ca. to gange årligt i otte år, og jeg har ellers nærmest aldrig hovedpine. Det varer et par døgn hos mig og så er det dampet af :)

Træls med filleren! Min veninde gav også en formue for at få mindsket mørke rander med filler, og det var komplet spild af penge.


FEDT! (havde jeg nær sagt, haha - sorry). Men dejligt at høre alligevel. Typisk mig lige at panikke lidt. Tror det er fordi det her jo er noget, man selv har valgt at udsætte sig for, så tænker jeg, at så skulle det sgu lige passe, at jeg bliver straffet med kronisk hovedpine :genert:. Jeg er lidt hypokonder :lol: .

Men dejligt at vide - tak!

Og ja, det er ærligt talt r*virriterende med filleren, men jeg håber, at behandleren er til at tale med. Hun har slet ikke nævnt risikoen for, at man ikke ville kunne se det overhovedet. Og altså, ét eller andet sted må den filler da være blevet af?
0
Fræksak
Indlæg: 2498
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4256

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Fræksak » 27. aug 2021, 12:13

Aima, ved du om din veninde fik mere i, fik nedslag i prisen eller om det bare var ærgerligt?
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15899

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Aima » 27. aug 2021, 12:41

Fræksak skrev:Aima, ved du om din veninde fik mere i, fik nedslag i prisen eller om det bare var ærgerligt?


Haha, ja, jeg forstår så godt! Man bliver lidt paranoid den første gang, men jeg tænker også at en eller anden art hovedpine virker logisk nok, når man får injektioner i ansigtet? Ikke at jeg på nogen måde kan redegøre for det :lol:

Jamen hun brokkede sig, og så mener jeg, de tilbød hende en behandling mere til en lavere pris, som vist heller ikke gjorde det store. I det hele taget var det vist bare en ret ærgerlig og ret dyr oplevelse hos den klinik.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Fræksak
Indlæg: 2498
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4256

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Fræksak » 27. aug 2021, 13:02

Aima skrev:
Fræksak skrev:Aima, ved du om din veninde fik mere i, fik nedslag i prisen eller om det bare var ærgerligt?


Haha, ja, jeg forstår så godt! Man bliver lidt paranoid den første gang, men jeg tænker også at en eller anden art hovedpine virker logisk nok, når man får injektioner i ansigtet? Ikke at jeg på nogen måde kan redegøre for det :lol:

Jamen hun brokkede sig, og så mener jeg, de tilbød hende en behandling mere til en lavere pris, som vist heller ikke gjorde det store. I det hele taget var det vist bare en ret ærgerlig og ret dyr oplevelse hos den klinik.


Hmme, nederen for hende! Jeg har været hos N'Age og tænker, at de er professionelle nok til at forsøge at hjælpe på den ene eller anden måde. Håber jeg virkelig - for mig er det RET mange penge at give 5.500 for ... ingenting. Hvis hun nu havde sagt på forhånd, at man ikke kan garantere, at det overhovedet kan ses eller lign. kunne jeg forstå det, men det indtryk fik jeg slet ikke.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15899

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Aima » 27. aug 2021, 13:40

Fræksak skrev:
Aima skrev:
Fræksak skrev:Aima, ved du om din veninde fik mere i, fik nedslag i prisen eller om det bare var ærgerligt?


Haha, ja, jeg forstår så godt! Man bliver lidt paranoid den første gang, men jeg tænker også at en eller anden art hovedpine virker logisk nok, når man får injektioner i ansigtet? Ikke at jeg på nogen måde kan redegøre for det :lol:

Jamen hun brokkede sig, og så mener jeg, de tilbød hende en behandling mere til en lavere pris, som vist heller ikke gjorde det store. I det hele taget var det vist bare en ret ærgerlig og ret dyr oplevelse hos den klinik.


Hmme, nederen for hende! Jeg har været hos N'Age og tænker, at de er professionelle nok til at forsøge at hjælpe på den ene eller anden måde. Håber jeg virkelig - for mig er det RET mange penge at give 5.500 for ... ingenting. Hvis hun nu havde sagt på forhånd, at man ikke kan garantere, at det overhovedet kan ses eller lign. kunne jeg forstå det, men det indtryk fik jeg slet ikke.


Jeg forstår virkelig godt, du er skuffet. Det var også N’age min veninde var hos, og der er i øvrigt flere ting, jeg personligt synes er sådan lidt tvivlsomt.
Det var første gang hun skulle have behandlinger af den slags, og hun ønskede at få pandelinjer udglattet med botox og ordnet mørke rander og en bekymringsrynke med filler, så det var jo ret meget og også noget hun både havde sparet op til og overvejet længe.

Botox havde fin effekt, dog gav hun det dobbelte af, hvad jeg giver for samme behandling (et andet sted)

Bekymringsrynken forsvandt ikke, den var for dyb, så hun skulle have mere filler i efterfølgende, hvilket jo så også gjorde den samlede pris dyrere, end det tilbud hun først accepterede.

De mørke rander fik hun som skrevet også lavet igen, og selvom de gav et afslag var det jo alligevel en merpris.

Derudover fik behandleren hende til forsamtalen overbevist om, hun også skulle have nogle ansigtsbehandlinger af en art inden de kosmetiske indgreb. Jeg kan ikke huske, om det var syre- eller diamantslibningbehandlinger, eller hvad det var, men det kostede omkring 1000 kr. pr. gang. Min veninde har ganske fin og uproblematisk hud, så jeg forstod det simpelthen ikke. Hun endte i øvrigt også med at købe nogle produkter af en art ifm. de behandlinger.

Og min veninde er hverken dum eller naiv. Hun havde simpelthen bare svært ved at sige nej i situationen, når der sad en dame i kittel og virkede overbevisende og selvsikker og faglig.

Anyway, hvor mange ml. filler fik du i? Hvis du trykker ind på området med pegefingeren, kan du så slet ikke mærke det?
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Fræksak
Indlæg: 2498
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4256

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Fræksak » 27. aug 2021, 13:54

Aima skrev:
Fræksak skrev:
Aima skrev:
Fræksak skrev:Aima, ved du om din veninde fik mere i, fik nedslag i prisen eller om det bare var ærgerligt?


Haha, ja, jeg forstår så godt! Man bliver lidt paranoid den første gang, men jeg tænker også at en eller anden art hovedpine virker logisk nok, når man får injektioner i ansigtet? Ikke at jeg på nogen måde kan redegøre for det :lol:

Jamen hun brokkede sig, og så mener jeg, de tilbød hende en behandling mere til en lavere pris, som vist heller ikke gjorde det store. I det hele taget var det vist bare en ret ærgerlig og ret dyr oplevelse hos den klinik.


Hmme, nederen for hende! Jeg har været hos N'Age og tænker, at de er professionelle nok til at forsøge at hjælpe på den ene eller anden måde. Håber jeg virkelig - for mig er det RET mange penge at give 5.500 for ... ingenting. Hvis hun nu havde sagt på forhånd, at man ikke kan garantere, at det overhovedet kan ses eller lign. kunne jeg forstå det, men det indtryk fik jeg slet ikke.


Jeg forstår virkelig godt, du er skuffet. Det var også N’age min veninde var hos, og der er i øvrigt flere ting, jeg personligt synes er sådan lidt tvivlsomt.
Det var første gang hun skulle have behandlinger af den slags, og hun ønskede at få pandelinjer udglattet med botox og ordnet mørke rander og en bekymringsrynke med filler, så det var jo ret meget og også noget hun både havde sparet op til og overvejet længe.

Botox havde fin effekt, dog gav hun det dobbelte af, hvad jeg giver for samme behandling (et andet sted)

Bekymringsrynken forsvandt ikke, den var for dyb, så hun skulle have mere filler i efterfølgende, hvilket jo så også gjorde den samlede pris dyrere, end det tilbud hun først accepterede.

De mørke rander fik hun som skrevet også lavet igen, og selvom de gav et afslag var det jo alligevel en merpris.

Derudover fik behandleren hende til forsamtalen overbevist om, hun også skulle have nogle ansigtsbehandlinger af en art inden de kosmetiske indgreb. Jeg kan ikke huske, om det var syre- eller diamantslibningbehandlinger, eller hvad det var, men det kostede omkring 1000 kr. pr. gang. Min veninde har ganske fin og uproblematisk hud, så jeg forstod det simpelthen ikke. Hun endte i øvrigt også med at købe nogle produkter af en art ifm. de behandlinger.

Og min veninde er hverken dum eller naiv. Hun havde simpelthen bare svært ved at sige nej i situationen, når der sad en dame i kittel og virkede overbevisende og selvsikker og faglig.

Anyway, hvor mange ml. filler fik du i? Hvis du trykker ind på området med pegefingeren, kan du så slet ikke mærke det?


Hmm, det er da ret interessant, at hun også har været hos dem. Jeg valgte dem, fordi de får så gode anmeldelser på Trustpilot, og fordi jeg følte mig velinformeret og rigtig godt behandlet efter den gratis konsultation.

Selve behandlingen var en lidt anden oplevelse - hun havde kun noteret, at jeg skulle have filler og ikke Botox, og hun var i forvejen 20-25 minutter forsinket (jeg havde siddet og ventet), så det føltes som om det var lidt træls for hende, at det åbenbart var blevet noteret forkert. Så gik hun i gang helt forfra med at spørge, hvor jeg ville have Botox, selv om hun jo selv havde siddet halvanden uge forinden og - troede jeg - noteret det hele i sine papirer.

Hun nævnte en anden pris end da jeg var til konsultation, så det måtte vi også lige snakke om. Altså, hun var flink og det hele, men mit indtryk anden gang var langt dårligere end da jeg var der første gang til samtale. Jeg er også helt ny i det her (som din veninde var), så man aner jo ikke ret meget om det (andet end hvad man selvfølgelig har læst sig til forinden), og jeg synes der var flere ting, som jeg bagefter tænker, at det ville være smart af hende at have nævnt.

Jeg aner ikke, hvor mange ml. jeg har fået, og jeg kan heller ikke mærke noget, når jeg trykker. Jeg ved jo så heller ikke, hvordan det skal føles, men alt føles normalt. Hun lagde filler i furerne fra næsen til munden og dem fra mundvige til hagen.

I øvrigt begyndte hun også - mens jeg sad med spejlet inden hun var begyndt behandlingen - at pege på mine karsprægninger og forklare, hvad der skulle til for at fixe dem og hvad det ville koste. Jeg havde til konsultationen på forhånd ret nøje besluttet mig for, hvad der er problem for mig og hvad der ikke er, og karsprægningerne er ikke noget, jeg vil prioritere at få lavet, og vi talte overhovedet ikke om den til konsultationen, hvor hun bad mig nævne hvad jeg var utilfreds med.

Altså det er vel småting i det store billede, hvis ellers behandlingen havde virket :lol: men samlet set har jeg slet ikke det gode indtryk af klinikken, som jeg ellers har fået gennem anmeldelserne.
0
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1604
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 207
Likede indlæg: 2942

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Kilix » 27. aug 2021, 16:32

Er der nogen der har proevet at faa fjernet aareknuder?
Jeg kunne virkeligt godt taenke mig at faa fjernet dem jeg har paa mine ben. Mine ben er blege og tykke, men det der virkeligt gaar mig paa er de mange skide aareknuder jeg har.
0
Fræksak
Indlæg: 2498
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4256

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Fræksak » 27. aug 2021, 17:15

Kilix skrev:Er der nogen der har proevet at faa fjernet aareknuder?
Jeg kunne virkeligt godt taenke mig at faa fjernet dem jeg har paa mine ben. Mine ben er blege og tykke, men det der virkeligt gaar mig paa er de mange skide aareknuder jeg har.


Min mand har, og det var virkelig skønt for ham indtil de kom igen (det er helt normalt, at de gør det, som jeg forstår). Men jeg tror det var en lettelse de år han havde uden :).
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1854
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2202

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 28. aug 2021, 19:33

Kilix skrev:Er der nogen der har proevet at faa fjernet aareknuder?
Jeg kunne virkeligt godt taenke mig at faa fjernet dem jeg har paa mine ben. Mine ben er blege og tykke, men det der virkeligt gaar mig paa er de mange skide aareknuder jeg har.

Jeg fik fjernet et par stykker med skumbehandling. Super effektivt!
1
Fræksak
Indlæg: 2498
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4256

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Fræksak » 31. aug 2021, 20:09

Nå, nyt spørgsmål fra en rookie, der bl.a. har fået lavet øjenbrynsløft m. botox. Jeg er på 5. dagen og har siden i forgårs (altså 3.dagen) haft et ekstremt løft i det yderste af brynene. Tænk Jack Nicholson eller Chucky, så forstår I bedre, hvad jeg mener. Lige så snart jeg løfter brynene en anelse (og det gør man jo ofte som en del af en helt almindelig ansigtsmimik), løfter det yderste af brynene sig ekstremt. Det ser SÅ dumt ud, og samtidig bliver jeg sådan lidt bister at se på. Jeg tror muligvis det er en kombination af, at det inderste af brynen (mod næsen) er sænket en lille anelse samtidig med at det yderste flyver ekstremt op. Sådan cirka det modsatte af det ønskede resultat, hvor jeg netop gerne skulle blive "lettere" i ansigtet i stedet for at se bekymret ud, som jeg har tendens til at mig selv, fordi jeg rynker brynene. Nu ligner jeg bare en sur klovn.

Jeg var hos N'Age i går og nævnte problemet (inden det blev så slemt som det er nu) men hun syntes, at det så så fint og normalt ud. Jeg kom primært for at tale om filleren (og manglen på effekt af denne) og nævnte kun det med brynet i en sidebemærkning. I går og forgårs var det kun det ene (det jeg af mig selv løfter oftest) der var problemet, men nu er det altså begge. Jeg kan forstå, at de først vil rette noget efter 14 dage, men jeg orker sgu dårligt at gå rundt og se sådan her ud.

Jeg kan ikke rigtig finde noget om problemet, når jeg googler, men en veninde har sagt, at hendes ene bryn gjorde det samme første gang hun blev behandlet, og at det kunne rette det efter 14 dage. Dét er jo beroligende, men jeg gider egentlig ikke se så dum ud i næsten 10 dage endnu! Jeg havde egentlig håbet, at jeg netop ikke kunne gå og løfte brynene hele tiden (det var én af pointerne med at få det lavet), men det kan jeg sagtens nu, og så ligner jeg virkelig en komplet idiot.

Edit: hov, til spørgsmålet! Nogen der har prøvet det, og gik det væk? Hvorfor sker det - er behandleren dårlig, eller hvad?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15899

Re: Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Aima » 1. sep 2021, 00:26

Fræksak skrev:Nå, nyt spørgsmål fra en rookie, der bl.a. har fået lavet øjenbrynsløft m. botox. Jeg er på 5. dagen og har siden i forgårs (altså 3.dagen) haft et ekstremt løft i det yderste af brynene. Tænk Jack Nicholson eller Chucky, så forstår I bedre, hvad jeg mener. Lige så snart jeg løfter brynene en anelse (og det gør man jo ofte som en del af en helt almindelig ansigtsmimik), løfter det yderste af brynene sig ekstremt. Det ser SÅ dumt ud, og samtidig bliver jeg sådan lidt bister at se på. Jeg tror muligvis det er en kombination af, at det inderste af brynen (mod næsen) er sænket en lille anelse samtidig med at det yderste flyver ekstremt op. Sådan cirka det modsatte af det ønskede resultat, hvor jeg netop gerne skulle blive "lettere" i ansigtet i stedet for at se bekymret ud, som jeg har tendens til at mig selv, fordi jeg rynker brynene. Nu ligner jeg bare en sur klovn.

Jeg var hos N'Age i går og nævnte problemet (inden det blev så slemt som det er nu) men hun syntes, at det så så fint og normalt ud. Jeg kom primært for at tale om filleren (og manglen på effekt af denne) og nævnte kun det med brynet i en sidebemærkning. I går og forgårs var det kun det ene (det jeg af mig selv løfter oftest) der var problemet, men nu er det altså begge. Jeg kan forstå, at de først vil rette noget efter 14 dage, men jeg orker sgu dårligt at gå rundt og se sådan her ud.

Jeg kan ikke rigtig finde noget om problemet, når jeg googler, men en veninde har sagt, at hendes ene bryn gjorde det samme første gang hun blev behandlet, og at det kunne rette det efter 14 dage. Dét er jo beroligende, men jeg gider egentlig ikke se så dum ud i næsten 10 dage endnu! Jeg havde egentlig håbet, at jeg netop ikke kunne gå og løfte brynene hele tiden (det var én af pointerne med at få det lavet), men det kan jeg sagtens nu, og så ligner jeg virkelig en komplet idiot.

Edit: hov, til spørgsmålet! Nogen der har prøvet det, og gik det væk? Hvorfor sker det - er behandleren dårlig, eller hvad?


Hm, jeg ved faktisk ikke, om mine bryn opfører sig sært umiddelbart efter, men jeg er generelt sindssygt glad for botox-brynløft, jeg synes simpelthen det er så positivt effektivt, så noget sker der jo i hvert fald. Jeg tror dog, du kan have ret i din teori om, at det markante udtryk også skyldes forskellen på botoxens effekt på inderste og yderste del af brynet.

Jeg synes det kan svinge, hvornår effekten hos mig kicker. I starten gik der længere tid, måske et par uger, men her otte år og 15-20 behandlinger senere, synes jeg nærmest kun det er et spørgsmål om et par dage, før øverste halvdel af mit ansigt er totalt aflivet (as it should :D )

Så, well, det kan du jo bruge til ingenting, når det generer dig nu. Jeg er ret sikker på det nok skal “rette sig til” i takt med at effekten gradvist sker, men jeg tænker der kan gå alt mellem én enkelt dag og tre uger.

Hvad sagde hun i øvrigt om den usynlige filler?
0
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Skønhed"