Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17443
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3601
Likede indlæg: 42607

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LaMariposa » 16. aug 2023, 13:51

Årh, den der irritation, når man har brugt en evighed på neglelak på tæerne (jeg er sådan en klovn til at lægge neglelak), og man tror det er tørt, og så får man alligevel lavet et mærke i det. Sikken et spild af tid. Det er da en af få gode ting ved efterår og vinter, at man i det mindste ikke skal bøvle med det :D
0
:lun: Be brave
Bella
Indlæg: 328
Tilmeldt: 7. sep 2015, 14:41
Kort karma: 24
Likede indlæg: 91

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Bella » 3. sep 2023, 14:50

Min bryn dame har overplukket mine bryn :tie: så jeg skal have hjælp til at de kan vokse ud igen. Kan I anbefale en god brynserum? Eller andre tips!!
0
LidtLakrids
Indlæg: 305
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LidtLakrids » 16. sep 2023, 17:07

Jeg har længe overvejet om jeg skulle prøve at blive gode venner med mine bølger/krøller i stedet for at føntørre og glatte altid. Drømmen er et lækkert hår der ikke er for besværligt at holde og nogle gange kan jeg godt blive lidt træt af, at et bad altid skal efterfølges af en føntørring og glatning. Desuden slider det temmelig meget på håret.
Er der nogen der har været igennem en lignende process, så kom endelig med tips og tricks :)
Jeg bader om morgenen og mit hår er adskillige timer om at lufttørre, så jeg har svært ved at se hvordan jeg skal kunne skære ned på føntørringen? Jeg vil ikke tage på arbejde med vådt hår og som det er nu kruser mit hår også en del når det lufttørrer. Mit hår går til midt på ryggen og jeg har det altid løst.
0
Esme
Indlæg: 454
Tilmeldt: 29. sep 2020, 12:37
Kort karma: 30
Likede indlæg: 426

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Esme » 30. okt 2023, 17:43

Erstatning for Clinique High Impact Curling Mascara? Den er udgået. Gerne en tubemascara. Jeg har også set mig sur på Mirenesse mascara som er den jeg nøjes med nu.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11715
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 922
Likede indlæg: 18917

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 13. nov 2023, 15:32

Jeg har fået købt noget vandfast øjenmakeup, som min normale øjenmakeupfjerner (gele fra Matas' egne striber) ikke kan fjerne. Hvad kan I anbefale? Gerne prisvenligt.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 703
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 77
Likede indlæg: 3245

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Dansemesteren » 16. nov 2023, 15:24

PaleSeptember skrev:Jeg har fået købt noget vandfast øjenmakeup, som min normale øjenmakeupfjerner (gele fra Matas' egne striber) ikke kan fjerne. Hvad kan I anbefale? Gerne prisvenligt.


Garniers micellar water med olie fjerner selv det mest genstridige af mit øjenmakeup. :)
1
Oh the train is coming
And I’m standing here to see
And it’s bringing my baby
Right back to me
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17066
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21318

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Misantropen » 6. dec 2023, 20:42

Kan I anbefale nogle store/brede "antiglide" hårelastikker til tungt og glat hår?

Mit hår er typisk skandinavisk, så ikke voldsomt tykt eller fyldigt, men stortset alle elastikker glider ud af mit hår eller skal vikles så stramt at det hurtigt gør ondt i hovedbunden. Jeg har nogle tynde elastikhårbånd (dem man typisk bruger til sport) med silikone på indersiden. De er perfekte, men lige lange nok og for smalle.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9872
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9593

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Spjaerten » 6. dec 2023, 20:48

Misantropen skrev:Kan I anbefale nogle store/brede "antiglide" hårelastikker til tungt og glat hår?

Mit hår er typisk skandinavisk, så ikke voldsomt tykt eller fyldigt, men stortset alle elastikker glider ud af mit hår eller skal vikles så stramt at det hurtigt gør ondt i hovedbunden. Jeg har nogle tynde elastikhårbånd (dem man typisk bruger til sport) med silikone på indersiden. De er perfekte, men lige lange nok og for smalle.

Blax måske?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17066
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21318

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Misantropen » 6. dec 2023, 20:51

Spjaerten skrev:
Misantropen skrev:Kan I anbefale nogle store/brede "antiglide" hårelastikker til tungt og glat hår?

Mit hår er typisk skandinavisk, så ikke voldsomt tykt eller fyldigt, men stortset alle elastikker glider ud af mit hår eller skal vikles så stramt at det hurtigt gør ondt i hovedbunden. Jeg har nogle tynde elastikhårbånd (dem man typisk bruger til sport) med silikone på indersiden. De er perfekte, men lige lange nok og for smalle.

Blax måske?

Er der flere modeller? Dem der kommer frem når jeg søger er for små og smalle.
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 234
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5636

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Luffegås » 7. dec 2023, 07:35

Hvad er jeres morgen og aftenrutine, jer der bruger mere end 2 produkter??
Jeg har en masse goodiebox produkter der skal bruges men jeg har aldrig været "en dulle" så jeg aner jo ingenting.
Om aftenen lige nu renser jeg hud, bruger serum, og så en natcreme. Morgen slutter jeg af med dagcreme og en olie, men jeg er total i tvivl med mange andre produkter, og hvad med maske? Hvornår skal den på ,når den også skal skylles af igen?

Hvad med den der grønne ruller, hvornår ruller man sin hud :lol: :gruble: :panik:
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LaScrooge » 7. dec 2023, 08:14

Luffegås skrev:Hvad er jeres morgen og aftenrutine, jer der bruger mere end 2 produkter??
Jeg har en masse goodiebox produkter der skal bruges men jeg har aldrig været "en dulle" så jeg aner jo ingenting.
Om aftenen lige nu renser jeg hud, bruger serum, og så en natcreme. Morgen slutter jeg af med dagcreme og en olie, men jeg er total i tvivl med mange andre produkter, og hvad med maske? Hvornår skal den på ,når den også skal skylles af igen?

Hvad med den der grønne ruller, hvornår ruller man sin hud :lol: :gruble: :panik:


Mener du en GuaSha, når du skriver "den grønne rulle"? :-D Du kan rulle dit face foran TVet om aftenen.

Maskerne afhænger af, hvad de er for. Og brugen af dem afhænger af dine plejebehov. Virketid afhænger af masken selv - nogle skal blive på, andre vaskes af efter X minutter.

Kan du lægge et billede eller en liste op af, af hvad du har fået i boksen? Så kan vi vejlede ud fra det.
Hvorfor købte du boksen? Har du nogle bestemte ønsker til, hvad plejen skal gøre for dig?
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 234
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5636

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Luffegås » 7. dec 2023, 08:55

LaScrooge skrev:
Luffegås skrev:Hvad er jeres morgen og aftenrutine, jer der bruger mere end 2 produkter??
Jeg har en masse goodiebox produkter der skal bruges men jeg har aldrig været "en dulle" så jeg aner jo ingenting.
Om aftenen lige nu renser jeg hud, bruger serum, og så en natcreme. Morgen slutter jeg af med dagcreme og en olie, men jeg er total i tvivl med mange andre produkter, og hvad med maske? Hvornår skal den på ,når den også skal skylles af igen?

Hvad med den der grønne ruller, hvornår ruller man sin hud :lol: :gruble: :panik:


Mener du en GuaSha, når du skriver "den grønne rulle"? :-D Du kan rulle dit face foran TVet om aftenen.

Maskerne afhænger af, hvad de er for. Og brugen af dem afhænger af dine plejebehov. Virketid afhænger af masken selv - nogle skal blive på, andre vaskes af efter X minutter.

Kan du lægge et billede eller en liste op af, af hvad du har fået i boksen? Så kan vi vejlede ud fra det.
Hvorfor købte du boksen? Har du nogle bestemte ønsker til, hvad plejen skal gøre for dig?

Nej det er sådan en ansigtsrulle også lavet i jade

Det er gamle bokse, men meget er uåbnet så det virker fint endnu, jeg har ikke fået boks i snart 2 år tror jeg. Jeg vil bare hellere bruge det end at sælge det eller brænde inde med det. Jeg kan allerede mærke mit ansigt er mere glat og bedre bare af den smule jeg gør, men nnår jeg googler aftenrutiner er der også toner og alt muligt, og jeg har nok alle produkter, det er bare svært at vide om det er at overgører at bruge 7 produkter hver aften
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LaScrooge » 7. dec 2023, 13:55

Luffegås skrev:
LaScrooge skrev:
Luffegås skrev:Hvad er jeres morgen og aftenrutine, jer der bruger mere end 2 produkter??
Jeg har en masse goodiebox produkter der skal bruges men jeg har aldrig været "en dulle" så jeg aner jo ingenting.
Om aftenen lige nu renser jeg hud, bruger serum, og så en natcreme. Morgen slutter jeg af med dagcreme og en olie, men jeg er total i tvivl med mange andre produkter, og hvad med maske? Hvornår skal den på ,når den også skal skylles af igen?

Hvad med den der grønne ruller, hvornår ruller man sin hud :lol: :gruble: :panik:


Mener du en GuaSha, når du skriver "den grønne rulle"? :-D Du kan rulle dit face foran TVet om aftenen.

Maskerne afhænger af, hvad de er for. Og brugen af dem afhænger af dine plejebehov. Virketid afhænger af masken selv - nogle skal blive på, andre vaskes af efter X minutter.

Kan du lægge et billede eller en liste op af, af hvad du har fået i boksen? Så kan vi vejlede ud fra det.
Hvorfor købte du boksen? Har du nogle bestemte ønsker til, hvad plejen skal gøre for dig?

Nej det er sådan en ansigtsrulle også lavet i jade

Det er gamle bokse, men meget er uåbnet så det virker fint endnu, jeg har ikke fået boks i snart 2 år tror jeg. Jeg vil bare hellere bruge det end at sælge det eller brænde inde med det. Jeg kan allerede mærke mit ansigt er mere glat og bedre bare af den smule jeg gør, men nnår jeg googler aftenrutiner er der også toner og alt muligt, og jeg har nok alle produkter, det er bare svært at vide om det er at overgører at bruge 7 produkter hver aften


Det er det, altså at overgøre det. Det er ikke sikkert, at du har brug for toner, fx, og generelt skal man ikke introducere mere end 1-2 nye ting ad gangen, for ikke at overvælde huden og så man ved, hvad man skal fjerne, hvis man reagerer på noget af det.
1
And we both know: I will be delicious
Nigleb
Indlæg: 711
Tilmeldt: 22. jun 2020, 14:48
Kort karma: 92
Likede indlæg: 1803

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Nigleb » 7. dec 2023, 16:01

Er der nogle der kan fortælle mig, hvor man kan købe Elf’s power grip primer henne, med levering til Danmark? Den er åbenbart et kæmpe hype, og min datter ønsker den til jul. Kan man uden problemer købe på deres egen side? Hvad med feelunique, er det stadig godt nok? Det er nok over fem år siden jeg selv sidst har bestilt derfra. Please help!
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11715
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 922
Likede indlæg: 18917

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 7. dec 2023, 16:06

Nigleb skrev:Er der nogle der kan fortælle mig, hvor man kan købe Elf’s power grip primer henne, med levering til Danmark? Den er åbenbart et kæmpe hype, og min datter ønsker den til jul. Kan man uden problemer købe på deres egen side? Hvad med feelunique, er det stadig godt nok? Det er nok over fem år siden jeg selv sidst har bestilt derfra. Please help!


https://www.luxplus.dk/produkt/elf-powe ... imer-24-ml
https://www.asos.com/dk/elf/elf-power-g ... /202633875
https://eu.feelunique.com/p/Elf-Power-G ... ricerunner
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Skønhed"