Glossing (demi/semi permanent toning) hjemme kit erfaring

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9870
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9593

Glossing (demi/semi permanent toning) hjemme kit erfaring

Indlægaf Spjaerten » 3. dec 2023, 17:54

Hej

Nogen der har erfaring med glossing hjemme?

Kom hjem igår fra frisør med et super fint resultat og kunne godt tænke mig at se om man kan finde noget man kan bruge selv, har ikke rigtig råd til at lægge den slags penge hver 6 uge.

Det skal være en kold farve til lys/mellembrunt hår og gerne en maske der holder de der 6-8 uger) og ikke shampoo/balsam udgaven. Findes det mon?
0
Tryk på * :slem:
Fruity
Indlæg: 4014
Tilmeldt: 15. apr 2021, 14:52
Kort karma: 275
Likede indlæg: 7266

Re: Glossing (demi/semi permanent toning) hjemme kit erfaring

Indlægaf Fruity » 3. dec 2023, 19:26

Aldrig hørt om det. Men næææhhh hvor jeg blev nysgerrig:

https://www.elle.com/beauty/hair/a26743 ... treatment/


Her bliver dette anbefalet:

https://xmondohair.com/products/super-gloss

Så det må være muligt :-)
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9870
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9593

Re: Glossing (demi/semi permanent toning) hjemme kit erfaring

Indlægaf Spjaerten » 3. dec 2023, 19:49

Tak for input, kan dog ikke læse om den er en kold tone og det skal det nemlig være

Aner heller ikke om det der er puttet i mit hår er transparent. har brugt hele dagen på at læse om det, Uden at blive klogere, for det virker som om man kun kan få koldt i helt lyst hår
0
Tryk på * :slem:
Fruity
Indlæg: 4014
Tilmeldt: 15. apr 2021, 14:52
Kort karma: 275
Likede indlæg: 7266

Re: Glossing (demi/semi permanent toning) hjemme kit erfaring

Indlægaf Fruity » 3. dec 2023, 20:48

Spjaerten skrev:Tak for input, kan dog ikke læse om den er en kold tone og det skal det nemlig være

Aner heller ikke om det der er puttet i mit hår er transparent. har brugt hele dagen på at læse om det, Uden at blive klogere, for det virker som om man kun kan få koldt i helt lyst hår


Jeg ved desværre ikke noget som helst - men håber, nogen gør! For det lyder som noget, mit hår gerne vil have :D
1
Hewlett
Indlæg: 1461
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4389

Re: Glossing (demi/semi permanent toning) hjemme kit erfaring

Indlægaf Hewlett » 3. dec 2023, 21:29

L'oreals "casting crème gloss" er vel egentlig tiltænkt en form for hjemme-kit til glossing. Den farver dog også håret, men uden ammoniak, så en del mere skånsomt. Men jeg bruger den både til at farve mit hår mørkere når jeg har lyst til det, men også til at booste min egen hårfarve når jeg synes den er blevet lidt vinter-kedelig. Så vælger jeg bare én af farverne som er nærmest identisk med min egen. Er jeg i tvivl om to nuancer vælger jeg altid den lyseste.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9870
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9593

Re: Glossing (demi/semi permanent toning) hjemme kit erfaring

Indlægaf Spjaerten » 3. dec 2023, 21:35

Hewlett skrev:L'oreals "casting crème gloss" er vel egentlig tiltænkt en form for hjemme-kit til glossing. Den farver dog også håret, men uden ammoniak, så en del mere skånsomt. Men jeg bruger den både til at farve mit hår mørkere når jeg har lyst til det, men også til at booste min egen hårfarve når jeg synes den er blevet lidt vinter-kedelig. Så vælger jeg bare én af farverne som er nærmest identisk med min egen. Er jeg i tvivl om to nuancer vælger jeg altid den lyseste.

Jeg vil ikke ha det farvet, ved jeg godt jeg ikke har skrevet men prøver at gro mit eget hår ud og mens det sker er det her filter en perfekt løsning til at få overgangen mellem farvet og mit eget naturlige med masser af grå stænk, til at hænge sammen
1
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Skønhed"