Trænings-sniksnak-tråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Frk. L » 15. dec 2015, 12:53

Pandesteg skrev:
Det er godt nok imponerende! Hvis jeg skulle træne hver dag ville det betyde, at jeg nogle dage gik ud af døren kl. 6:45 og først trådte ind af døren igen kl. 23:30. Så meget vil jeg det heller ikke :-D
Jeg har ikke rigtig problemer med mad og sødt, jeg synes jeg er god til at holde en fornuftig balance. Så det er dejligt. Men hvis jeg ikke kan få min træning til at passe ind i ugeplanerne eller hvis jeg har en dårlig træningsdag, så ødelægger det simpelthen mit humør så meget. Havde en dårlig løbetur i fredags og kæft, hvor var jeg ond i sulet, da jeg kom hjem. Det var kun, fordi jeg præsterede at tage mig gevaldigt sammen i de små nakkehår, at det ikke lykkedes mig at ødelægge hele aftenen med mit sure humør :genert: :nej:


Griner, tror de program er noget mere pakket end mit, så du skal vist ikke være så imponeret :D Smutter godt nok hjemmefra allerede 6.15, men er så også hjemme igen ca 14.15, og kan nå at slappe lidt af, inden træningen klares.

Uha! Jeg har en sukkertand på størrelse med Mount Everest og en rygrad som en regnorm. Ret dårlig kombi - jeg siger det bare :lol: Herhjemme, når det bare er mig, går det fint med at overholde min kostplan. Men med det samme jeg skal til noget, eller der er kage på arbejde, så har jeg bare ingen kontrol over det. MÅ HA' :savl:

Det er så mega træls når hovedet gerne vil træne, men kroppen har en anden mening! Men flot du holdt ud :gogo:
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7535
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 831
Likede indlæg: 19750

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Animi » 16. dec 2015, 09:51

Jeg er rigtig glad for at jeg endelig har fået en god rytme med mit løb. Det er også som om at jeg er blevet mindre oppustet :banan:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13046
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1566
Likede indlæg: 21824

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Pandesteg » 17. dec 2015, 19:14

Smiling_Goat skrev:
Pandesteg skrev:^Lavt blodsukker? Overanstrengelse? Lavt blodtryk?


Ja der er selvfølgelig en million muligheder, kan jeg godt se. Giver det mening at gå til lægen? Kan han mon se noget, når jeg ikke lige har trænet?

Jeg regner med, du er ekspert nu :D


:-D du kunne da ringe og tale med lægen til at starte med. Uden at være ekspert så synes jeg måske det lyder som lavt blodsukker, har hvert fald prøvet noget lignende, når jeg har anstrengt mig på tom mave... Træner du om morgenen? Sørger du for at spise inden træning?
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Frk. L » 17. dec 2015, 19:30

Vi har fået sådan en STAIRMASTER i centeret. Den har jeg lige været på. Kæft den er ond! Tænker ikke jeg kan gå i morgen. 3274 trin blev det til :)
0
Jeg står i midten nu!
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Firebird » 17. dec 2015, 19:44

Fräulein L. skrev:Vi har fået sådan en STAIRMASTER i centeret. Den har jeg lige været på. Kæft den er ond! Tænker ikke jeg kan gå i morgen. 3274 trin blev det til :)


Hvorfor GØR du sådan noget??????? :nej: Tsk tsk. Det kunne jeg aldrig drømme om, men jeg har heller ikke brug for det. :fløjt:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Frk. L » 17. dec 2015, 19:45

Firebird skrev:
Fräulein L. skrev:Vi har fået sådan en STAIRMASTER i centeret. Den har jeg lige været på. Kæft den er ond! Tænker ikke jeg kan gå i morgen. 3274 trin blev det til :)


Hvorfor GØR du sådan noget??????? :nej: Tsk tsk. Det kunne jeg aldrig drømme om, men jeg har heller ikke brug for det. :fløjt:


Jeg har ferie. Det må være det. Lediggang er jo roden til alt ondt :D
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13046
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1566
Likede indlæg: 21824

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Pandesteg » 17. dec 2015, 19:51

Fräulein L. skrev:Vi har fået sådan en STAIRMASTER i centeret. Den har jeg lige været på. Kæft den er ond! Tænker ikke jeg kan gå i morgen. 3274 trin blev det til :)


Lyder spændende. Hvad går det ud på? :-D

Jeg var til stepfitness i dag. Har sjældent følt mig mere som en klovn! :lol: men instruktøren syntes jeg var dygtig (vi var kun 4 deltagere, så hun fik virkelig det hele med). Regner med at skulle prøve igen efter nytår, der er desværre ingen hold der passer ind i min tidsplan før.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Firebird » 17. dec 2015, 19:52

Fräulein L. skrev:
Firebird skrev:
Fräulein L. skrev:Vi har fået sådan en STAIRMASTER i centeret. Den har jeg lige været på. Kæft den er ond! Tænker ikke jeg kan gå i morgen. 3274 trin blev det til :)


Hvorfor GØR du sådan noget??????? :nej: Tsk tsk. Det kunne jeg aldrig drømme om, men jeg har heller ikke brug for det. :fløjt:


Jeg har ferie. Det må være det. Lediggang er jo roden til alt ondt :D


Sagt af en sand redebygger. Det kan man jo ikke argumentere imod. :D
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Frk. L » 17. dec 2015, 19:56

Pandesteg skrev:
Fräulein L. skrev:Vi har fået sådan en STAIRMASTER i centeret. Den har jeg lige været på. Kæft den er ond! Tænker ikke jeg kan gå i morgen. 3274 trin blev det til :)


Lyder spændende. Hvad går det ud på? :-D

Jeg var til stepfitness i dag. Har sjældent følt mig mere som en klovn! :lol: men instruktøren syntes jeg var dygtig (vi var kun 4 deltagere, så hun fik virkelig det hele med). Regner med at skulle prøve igen efter nytår, der er desværre ingen hold der passer ind i min tidsplan før.



Det er som en rulletrappe, men hvor der lidt ligesom bare bliver ved med at komme trin. Hele tiden. Igen og igen. Men kan så selv indstille hastigheden.

Åh! Det lyder som mig. Jeg føler mig også altid som en klovn når jeg deltager på sådan nogle hold. Men sød instruktør lyder det til :gogo:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Whoosh » 17. dec 2015, 23:13

Billede

Fräulein L om er par uger. :-D
1
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Frk. L » 18. dec 2015, 12:12

Whoosh skrev:Billede

Fräulein L om er par uger. :-D



Haha :lol: Næppe! Det tror jeg slet ikke mine små ben kan det der
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Frk. L » 18. dec 2015, 13:08

Var på vægten i morges, og har endelig nået endnu et mål; er kommet under 57 kg - landede nemlig på 56,7 :banan: Yihaa! Er sikker på jeg kan takke det der trappe-helvede for det :D

Har nu smidt 5,8 kg siden jeg fik lavet kostplan i juni måned.
3
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13046
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1566
Likede indlæg: 21824

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Pandesteg » 26. dec 2015, 11:20

Glædelig jul! :) andre end mig der virkelig har fået fut i træningen her i juleferien? Stod tidligt op juleaftensdag og løb en tur på 10 km, som endte ved fitnesscenteret til en times jule-stram op event. Har købt en rygsæk til at løbe med, så jeg netop kan have skiftesko og lidt tøj med til fitness og det fungerer virkelig perfekt. Efter 5 minutter tænker jeg slet ikke over rygsækken længere - havde frygtet at det ville være møgirriterende at løbe med rygsæk.
I dag gentog jeg så succesen med 10 km løb (og var heldig med at det næsten ikke regnede, selvom DMI havde lovet møgvejr) og så 1,5 times event i centeret. Føler mig super meget ovenpå og hvor er det dog skønt at have så meget tid til at træne! Det dér arbejde tager sgu alt for meget af min tid :-D

Regner helt klart med at fortsætte ferien ud med løb + holdtræning hver 2. Dag. :pompom:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Frk. L » 26. dec 2015, 17:11

Jeg har også været sej her i juledagene! Har trænet både den 24., 25., og i dag. Den 24. var det en times bike. Den 25. var det halvanden time. Og i dag tog jeg en time (og 5789 trin) på Stairmasteren :banan:

Faktisk er jeg med dagens træning oppe på 14 dages træning i træk. Jaja, ved godt det er vigtigt med hviledage og alt det der...

Er her i eftermiddag taget hjem til mig selv, efter at have været ude ved mine forældre siden den 24. Det har været super godt og hyggeligt, men det er nu bare skønt at være hjemme igen. Og jeg GLÆDER mig til sund aftensmad - og et konfekt- og chokoladefrit hus. Uha! kan slet ikke styrer når det står fremme på bordet hele dagen lang. Kæft! jeg har spist usundt! Men hey, pyt, det er jo kun jul engang om året :D
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13046
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1566
Likede indlæg: 21824

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Pandesteg » 27. dec 2015, 19:58

^ Det er sguda sejt! Hep! :banan:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Fit og/eller lækker"