Hvad griner du af lige nu
Re: Hvad griner du af lige nu
16
Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
I'm going to work in finance because I have always wanted to be a shit head.
- icelady
- Moderator
- Kort karma: 1071
- Geografisk sted: Randers
- Likede indlæg: 32940
Selvfølgelig på den naturlige måde
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
....
“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Chat GPT, er ikke ligefrem den store humorist. Eller også er vittighederne så subtile, at mennesker ikke kan forstå dem.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den
Det sted du søger, er det sted du søger fra
Det sted du søger, er det sted du søger fra
-
- Kort karma: 458
- Likede indlæg: 10201
Der bliver sat 10.000 ørreder ud i Københavns havn. De vil allerede til sommer have mindstemål, så man må fange dem. Så i virkeligheden har lystfiskerne, som står bag, gjort havnen til en stor put and take sø. https://www.dr.dk/nyheder/seneste/10000 ... havns-havn
2
- Ado
- Kort karma: 3607
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 57633
- Kontakt:
1
I går aftes så jeg en som løb ligesom Phoebe fra Friends og det kom jeg lige i tanke om
4
Kommentar sporet til dette AI generede billede.
Der er godt nok mange, der kommenterer som om, en giraf kalv ville kunne kravle på sin mor, på den måde.
Der er godt nok mange, der kommenterer som om, en giraf kalv ville kunne kravle på sin mor, på den måde.
5
- Ado
- Kort karma: 3607
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 57633
- Kontakt:
5
- Dårlig Stemning
- Kort karma: 157
- Likede indlæg: 2274
6
Denne google oversættelse:
Aston Martin Insider indikerer, at slendreturen vil fortsætte med sit hold (oversat fra at Stroll vil fortsætte)
Aston Martin Insider indikerer, at slendreturen vil fortsætte med sit hold (oversat fra at Stroll vil fortsætte)
9
11
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.
Important distinction.
Important distinction.
Mig selv, fordi jeg skrev en dosmerseddel (elsker det ord), hvor jeg bl.a. noterede at jeg skal huske bagepap.
Og jeg kunne ikke dele det sjove med nogen, for ingen derhjemme ville forstå
Og jeg kunne ikke dele det sjove med nogen, for ingen derhjemme ville forstå
19
Balslevs anmeldelse af finaleafsnittet i Alene i vildmarken. https://heartbeats.dk/alene-i-vildmarke ... i-hovedet/
6