Nicolait skrev:Flora skrev:Nicolait skrev:Flora skrev:Nicolait skrev:Jeg skal i fuld narkose på onsdag. Drømmer man, når man er fuld narkose, eller er der bare sort skærm?
Jeg har været i fuld narkose en enkelt gang. Der drømte jeg ikke noget. Oplevede det bare som at jeg faldt i søvn og vågnede igen. De første 10-15 minutter efter jeg var vågnet, lå jeg og rablede alt muligt mærkeligt ud, som om jeg var fuld Derefter havde jeg det som normalt.
Det er også noget, jeg har tænkt over. Mon jeg kommer til at sige noget dumt, når jeg vågner op.
Dem, der kommer til at være omkring dig, når du vågner, er sikkert vant til at folk ævler lidt, når de lige er kommet ud af narkosen. Det tænker de nok ikke videre over
Hvor længe kan man risikere at sige mærkelige ting. Jeg bliver fulgt hjem af min veninde. Jeg vil helst ikke sige noget, som jeg senere fortryder.
Det ved jeg ikke. For mig var det ikke ret længe. Bare til jeg lige var vågnet helt. Jeg tror ikke, du behøver at frygte at sige mærkelige ting på hjemturen. Der vil jeg tro, du er klar i hovedet igen